تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1396 - 3:27
کد خبر : 10977

راز کثیف تازه داماد در دوربین های مداربسته استخر آبادان لو رفت / عروس طلاق گرفت

راز کثیف تازه داماد در دوربین های مداربسته استخر آبادان لو رفت / عروس طلاق گرفت

آفتاب‌‌نیوز : راز داماد آبادانی در حالی لو رفت که او برای درآوردن روزی حلال با خودروی پدرزنش کار می کرد. با گزارش وقوع چندین سرقت داخل خودرو جلوی چند استخر در شهرستان آبادان به دلیل حساسیت موضوع، سرهنگ سید محسن تقی زاده، رئیس پلیس آبادان دستگیری سارق را در دستور کار مأموران پلیس آبادان

آفتاب‌‌نیوز : راز داماد آبادانی در حالی لو رفت که او برای درآوردن روزی حلال با خودروی پدرزنش کار می کرد.

با گزارش وقوع چندین سرقت داخل خودرو جلوی چند استخر در شهرستان آبادان به دلیل حساسیت موضوع، سرهنگ سید محسن تقی زاده، رئیس پلیس آبادان دستگیری سارق را در دستور کار مأموران پلیس آبادان قرار داد.

مأموران تجسس کلانتری ۱۳ بلافاصله با بازبینی فیلم دوربین های مداربسته اطراف استخرها به یک خودروی تاکسی پراید که چندین بار در فیلم ها دیده شده بود مظنون شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی صاحب خودروی تاکسی احضار شد.

صاحب تاکسی در اظهارات خود مدعی شد: به دلیل اینکه شوهر دخترش بیکار است خودروی تاکسی اش را به او امانت داده تا بتواند هزینه خود و همسرش را در بیاورد.

در نهایت داماد راننده تاکسی دستگیر شد و پس از بازجویی های فنی به بیش از ۱۰ مورد سرقت داخل خودرو اعتراف کرد. وی گفت: پدرزنم به دلیل بیکاری ام حاضر شد تاکسی خود را به من بدهد تا با آن کار کنم ولی من که سارقی سابقه دار بودم و همسر و خانواده همسرم از این موضوع خبر نداشتند از این مسئله سواستفاده کردم و با تاکسی پدرزنم به بهانه اینکه میخواهم مسافر سوارکنم جلوی استخرها کمین می کردم و درفرصتی مناسب اقدام به سرقت داخل خودرو می کردم.

پس ازاعترافات متهم، وی با قرار مناسب روانه زندان شد و همسرمتهم نیز برای گرفتن طلاق از همسرش که هم دزد و هم سابقه دار است به دادگاه خانواده رفت.

منبع:‌رکنا

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد