تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 10:03
کد خبر : 84854

۱۳۱ تن شکر از محتکران در خوی کشف شد

۱۳۱ تن شکر از محتکران در خوی کشف شد

حمید صمدزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی اطلاع از احتکار مقادیر قابل توجهی شکر با هماهنگی انجام گرفته و در اجرای دستور قضایی، شناسایی محل و کشف این اقلام در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. وی اضافه کرد: در بازرسی از محل احتکار، ۲۱ تن شکر از یک خودرو

حمید صمدزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی اطلاع از احتکار مقادیر قابل توجهی شکر با هماهنگی انجام گرفته و در اجرای دستور قضایی، شناسایی محل و کشف این اقلام در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بازرسی از محل احتکار، ۲۱ تن شکر از یک خودرو باری و ۱۱۰ تن از این ماده غذایی مهم نیز از انبار و منزل یکی از شهروندان کشف شد.

دادستان خوی اظهار کرد: این میزان شکر کشف شده در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود که همین امر نشان دهنده احتکار محموله بود.

صمدزاده ادامه داد: پرونده اتهامی ۲ نفر از محتکران در شعبه دوم بازپرسی خوی در حال رسیدگی است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، برخی افراد سودجو در ماه های اخیر اقدام به احتکار کالا کرده اند که تاکنون دهها مورد از آنها در آذربایجان غربی کشف شده است.

انبارهای سطح استان باید در سامانه جامع انبارها ثبت شوند و ورود و خروج کالاها نیز به موقع اعلام موجودی شود در غیر این‌صورت کالاهای موجود در انبارها احتکار محسوب خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد