تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 - 6:15
کد خبر : 84722

لوازم خانگی احتکار شده در زنجان کشف و ضبط شد

لوازم خانگی احتکار شده در زنجان کشف و ضبط شد

سرهنگ محسن سهندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این کالاهای کشف شده شامل انواع لوازم خانگی ازجمله یخچال، کولر گازی، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی است. وی با بیان اینکه ارزش لوازم خانگی به دست آمده از سوی کارشناسان، قریب ۲۲ میلیارد ریال برآورد شد، اظهار داشت: بر اساس بررسی های

سرهنگ محسن سهندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این کالاهای کشف شده شامل انواع لوازم خانگی ازجمله یخچال، کولر گازی، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی است.

وی با بیان اینکه ارزش لوازم خانگی به دست آمده از سوی کارشناسان، قریب ۲۲ میلیارد ریال برآورد شد، اظهار داشت: بر اساس بررسی های به عمل آمده اقلام ورودی و خروجی این انبارها در سامانه تجارت نیز ثبت نشده است.

سهندی، همچنین از کشف ۲۵ تن تخم مرغ قاچاق طی روز جمعه هفته گذشته در شهر زنجان خبر داد و با بیان اینکه این تخم مرغ ها از استان قم بصورت قاچاقی وارد زنجان شده بود و قرار بود به کشور عراق صادر شود، تصریح کرد: همه تلاش ما این است تا امید و آرامش در جامعه و میان مردم، ساری و جاری شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زنجان گفت: در شرایط امروز که جامعه با مسائلی چون کرونا و مشکلات ناشی از آن مواجه است یکی از رسالت های اصلی ما مبارزه با فساد است و به همین دلیل نیز برخورد قاطع با احتکارکنندگان کالا و هر گونه بر هم زدن نظم اقتصادی در دستور کار عوامل اطلاعاتی سپاه قرار دارد.

سهندی افزود: عوامل احتکار و قاچاق کالا پس از دستگیری و تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی زنجان معرفی می شوند و نتیجه رسیدگی های قضایی نیز مورد پیگیری قرار می گیرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد