تاریخ انتشار : یکشنبه 21 دی 1399 - 14:14
کد خبر : 84200

کارگردانیِ حاج قاسم / شماره‌ ۱۰ نشریه دانشجویی «حنیفا» منتشر شد

کارگردانیِ حاج قاسم / شماره‌ ۱۰ نشریه دانشجویی «حنیفا» منتشر شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، شماره دهمین نشریه دانشجویی «حنیفا» منتشر شد.   در سرمقاله دهمین شماره از نشریه دانشجویی «حنیفا» با عنوان کارگردانیِ حاج قاسم، به قلم فرشته کریمیان، آمده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، شماره دهمین نشریه دانشجویی «حنیفا» منتشر شد.

 

در سرمقاله دهمین شماره از نشریه دانشجویی «حنیفا» با عنوان کارگردانیِ حاج قاسم، به قلم فرشته کریمیان، آمده است: «رسانه‌ها در شکل گیری اسطوره‌ها در افکار عمومی نقش به سزایی دارند. دنیای امروز علاوه بر قدرت انکار ناپذیر سینما و تلویزیون در اسطوره سازی، قدرت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را نباید فراموش کرد.»

 

این شماره به سردبیری، محمدجواد کریمیان،  به بررسی ابعاد رسانه‌ای شهادت حاج قاسم، مسائلی مانند، حقیقت یابی در فضای مجازی، مفهوم شناسی جنگ روانی و فعالیت‌های شبکه‌های غربی در برابر شهادت ایشان پرداخته است.

.

برای مشاهده این نشریه اینجا را کلیک کنید.

کارگردانیِ حاج قاسم/ شماره‌ ۱۰ نشریه دانشجویی «حنیفا» منتشر شد

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد