تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 13:06
کد خبر : 83859

اولویت دستگاههای اجرایی پروژه های اقتصاد مقاومتی باشد

اولویت دستگاههای اجرایی پروژه های اقتصاد مقاومتی باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حشمت الله صمیمی دوست بعدازظهر شنبه در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان افزود: پیشرفت فیزیک طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان شتاب گرفته است. وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که این طرح‌ها تا پایان دولت تکمیل شوند، گفت: در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حشمت الله صمیمی دوست بعدازظهر شنبه در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان افزود: پیشرفت فیزیک طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان شتاب گرفته است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که این طرح‌ها تا پایان دولت تکمیل شوند، گفت: در این راستا باید همه تلاش کنیم و طرح‌ها به صورت مداوم رصد شده و به طور مداوم آخرین وضعیت طرح‌های اقتصاد مقاومتی در تمامی شهرستان‌ها به اطلاع فرمانداران برسد.

صمیمی دوست اظهار داشت: اجرای دقیق مصوبات شورای اقتصادی مقاومتی و روند اجرای آنها ضروری است.

وی با بیان اجرای مصوبات و انتخاب راه میان بر برای به ثمر رسیدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی باید تسریع شود، گفت: ۱۷ طرح مهم و حیاتی در بخش‌های مختلف آب، راه، کشاورزی، صنعت، گردشگری و عمران شهری در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی قرار گرفته‌اند.

صمیمی دوست افزود: عمده این طرح‌ها باید در دهه فجر امسال به بهره برداری برسند و اغلب این طرح‌ها تخصیص ۱۰۰ درصدی گرفته‌اند.

وی اظهار داشت: مشکل کمبود اعتبار برای شتاب بخشی اجرای آنها طرح‌ها وجود ندارد و این طرح‌ها تأثیر مهمی در اقتصاد استان داشته و در این راستا پروژه‌های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی باید پیشتاز باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد