تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 10:01
کد خبر : 83756

عاملان قاچاق سوخت در چهارمحال و بختیاری ۱.۹ میلیارد ریال جریمه شدند

عاملان قاچاق سوخت در چهارمحال و بختیاری ۱.۹ میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز شنبه ایرنا از اداره کل تعزیرات حکومتی استان، محمدرضا عمرون با اعلام این خبر افزود: پس از دریافت گزارشاتی در خصوص تخلیه سوخت قاچاق در یک واحد منزل مسکونی در شهرستان لردگان، ماموران پلیس آگاهی با دریافت دستور قضایی، به محل مراجعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز شنبه ایرنا از اداره کل تعزیرات حکومتی استان، محمدرضا عمرون با اعلام این خبر افزود: پس از دریافت گزارشاتی در خصوص تخلیه سوخت قاچاق در یک واحد منزل مسکونی در شهرستان لردگان، ماموران پلیس آگاهی با دریافت دستور قضایی، به محل مراجعه کردند.

وی گفت: قاچاقچیان هنگام تخلیه فرآورده نفتی از یک دستگاه خودرو نفتکش توسط کفکش داخل تانکر موجود در زیرزمین حیاط منزل و یک دستگاه خودرو که دارای جاساز بود، شناسایی شدند که در این عملیات ۳۲ هزار و ۳۰۰ لیتر فرآورده نفتی قاچاق کشف و توقیف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: پرونده پس از تشکیل و ارسال به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لردگان، در شعبه اول بدوی ثبت و رسیدگی انجام شد و با احراز تخلف، متهمان به ضبط کالا و پرداخت یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، در نیمه نخست امسال سه هزار و ۴۵۰ پرونده تخلف در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و درمان در استان تشکیل شد.

استاندارد میانگین رسیدگی به پرونده‌های حوزه کالا و خدمات در کشور ۱۸ روز، بهداشت و درمان ۱۷ روز و قاچاق کالا  و ارز ۴۰ روز است در حالی‌که میانگین رسیدگی به پرونده‌های حوزه کالا و خدمات در استان ۱۹ روز،  بهداشت و درمان ۱۳ روز، قاچاق کالا و ارز  ۱۰۵ روز است .

در استان چهارمحال و بختیاری ۶ شعبه تعزیرات حکومتی در شهرهای شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل و فارسان و پنج هیات رسیدگی به تخلفات صنفی فعال است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد