تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 8:10
کد خبر : 83671

راه‌اندازی پلتفرم تجارت بین‌المللی برای فروش کالاهای ایرانی

راه‌اندازی پلتفرم تجارت بین‌المللی برای فروش کالاهای ایرانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، فرزانه دانشمند، مدیرعامل یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری فارس در مورد پلتفرم آنلاین تجارت الکترونیک بین‌المللی، گفت: در این بازار اینترنتی، تولید کننده و تامین کننده کالاهای ایرانی تمامی فرآیندهای حمل، توزیع داخلی، حمل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، فرزانه دانشمند، مدیرعامل یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری فارس در مورد پلتفرم آنلاین تجارت الکترونیک بین‌المللی، گفت: در این بازار اینترنتی، تولید کننده و تامین کننده کالاهای ایرانی تمامی فرآیندهای حمل، توزیع داخلی، حمل و نقل بین‌المللی، تامین درگاه‌های دریافت ارزی، بازپرداخت ارزی و ریالی و تمامی فرآیندهای لجستیک در چرخه فروش خرد و عمده ایرانی را به پلتفرم آنلاین تجارت الکترونیک بین‌المللی و شرکای تجاری آن واگذار کرده‌اند.

وی ادامه داد: این پلتفرم ابزار مدیریت فروش اینترنتی خرد و عمده کالاهای ایرانی است که با اتصال به درگاه دریافت و پرداخت ارزی (۱۶ ارز) و حمایت از زبان‌های مختلف زنده دنیا(۲۰ زبان) در اختیار تولیدکنندگان کوچک، متوسط و بزرگ برای جهانی‌سازی کالای ایرانی قرار می‌گیرد.

دانشمند، شعار این شرکت را «کالای ایرانی برای ایرانی و کالای ایرانی برای جهان» عنوان کرد و گفت: این پلتفرم ۶۰۰ کسب و کار مختلف خانگی و همچنین تولیدکنندگان داخلی را پوشش می‌دهد. ما در حوزه تولید هیچ انحصاری نداریم و هر نوع کالایی که تولید می‌شود را بعد از پایش و ارزیابی به منظور سطح‌بندی محصولات در پلتفرم برای فروش قرار می‌دهیم.

مجری طرح مشتریان خارجی این بازار اینترنتی را از کشورهایی نظیر قطر، عمان، افغانستان، تایلند، مالزی و اندونزی دانست و خاطر نشان کرد: محصول ما با حمایت صندوق نوآوری تولید شد و برای این منظور تسهیلات ۳ میلیارد تومانی در قالب تسهیلات نمونه‌سازی از صندوق نوآوری دریافت کردیم و در حال حاضر کمتر از ۹ ماه است که در مارکت ورود کرده‌ایم و ۴ هزار کاربر، ۱۵ هزار قلم کالای ایرانی و ۱۷۰۰ تامین‌کننده داریم. به غیر از موبایل و تبلت باقی محصولات، کالای ایرانی هستند.

بر اساس اعلام روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دانشمند از راه اندازی این پلتفرم در یک کشور دیگر تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: هدف ما از این اقدام صادر کردن پلتفرم به کشورهای دیگر و عرضه محصولات ایرانی به کشورهای دیگر است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد