تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 - 14:09
کد خبر : 83411

استاندار: افزایش طلاق در اردبیل ریشه‌یابی شود

استاندار: افزایش طلاق در اردبیل ریشه‌یابی شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا،اکبر بهنامجو روز جمعه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار افزود: آموزش مهارت‌های زندگی و مشاوره قبل از ازدواج  باید در برنامه افراد بالای ۱۸ سال قرار گیرد و این برنامه‌ها  مداوم و اثربخش باشد.  وی نقش آموزش و پرورش را

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا،اکبر بهنامجو روز جمعه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار افزود: آموزش مهارت‌های زندگی و مشاوره قبل از ازدواج  باید در برنامه افراد بالای ۱۸ سال قرار گیرد و این برنامه‌ها  مداوم و اثربخش باشد.

 وی نقش آموزش و پرورش را در کاهش آسیب‌های اجتماعی مهم عنوان کرد و افزود: وجود ۲۲۰هزار دانش آموز،۲۰هزار کارمند آموزش و پرورش و ۴۴هزار کارمند در استان ظرفیت خوبی است که باید از این گروه‌ها برای آموزش مهارت‌های زندگی استفاده کرد.

او افزود: سازمان‌های مردم نهاد و همیار دولت با توانمندسازی فرهنگی، آموزش مهارت‌های زندگی و توجه به رفع ریشه‌ای مشکلات می‌توانند در جلوگیری و کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موثر باشند

بهنامجو اضافه کرد: شهرستان بیله سوار ظرفیت پایلوت کنترل آسیب‌های اجتماعی را دارد و  امیدواریم این حرکت موجب تحول و دگرگونی مثبت درشناسایی و حل آسیب‌های اجتماعی  شود.

استاندار اردبیل  با اشاره به اقدامات در مهار کرونا در این شهرستان گفت: کارهای خوبی در زمینه مبارزه با کرونا در بیله‌سوار صورت گرفته است و اجرای طرح کمک مومنانه، تعطیلی اصناف و بازارچه و اجرای موفق طرح شهید سلیمانی که با غربالگری ۱۰۵درصدی بیماران همراه بوده است از آن جمله است.

حجت الاسلام‌ جابر عزیزی امام جمعه بیله‌سوار نیز گفت: اقدامات خوبی در حوزه کنترل آسیب‌های اجتماعی در شهرستان در حال انجام است و ایجاد کارگروه ازدواج و طلاق و صلح و سازش با هماهنگی دستگاه‌های قضایی و ادارات فرهنگی در شهرستان تشکیل شده است.

وی شناسایی آسیب‌های اجتماعی را یکی از اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی دانست و گفت: دستگاه‌های عضو باید در این زمینه با اهتمام بیشتری فعالیت کنند.

شهرستان بیله‌سوار در شمال  اردبیل ۵۱رهزارو ۴۰۴ نفر جمعیت دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد