تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 - 12:41
کد خبر : 110248

کشف قریب به ۴۰۰ هزار قلم دارو و کالای قاچاق غیر مجاز در سیستان و بلوچستان

کشف قریب به ۴۰۰ هزار قلم دارو و کالای قاچاق غیر مجاز در سیستان و بلوچستان

سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان وبلوچستان در راستای طرح برخورد با متخلفان اقتصادی و مقابله با قاچاق کالا و ارز طی عملیاتی موفق به توقیف ۴ دستگاه خودروی سنگین در یکی از محورهای مواصلاتی به شهر ” زهدان” شدند. وی

سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان وبلوچستان در راستای طرح برخورد با متخلفان اقتصادی و مقابله با قاچاق کالا و ارز طی عملیاتی موفق به توقیف ۴ دستگاه خودروی سنگین در یکی از محورهای مواصلاتی به شهر ” زهدان” شدند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از ۴ دستگاه خودروی متوقف شده، تعداد ۹۵۰جفت کفش مستعمل، ۳۹۳ هزار و ۳۰۰  قلم انواع دارو وتعداد ۱۴راس گوسفند را به صورت غیر مجاز و قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ارزش ۷ میلیارد ریالی کالاهای کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک تصریح کرد: در این رابطه ۵ متخلف اقتصادی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۰ که بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به نام سال “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها” نام گذاری شده است، پلیس استان سیستان و بلوچستان به منظور حمایت از تولید داخلی با هر گونه قاچاق کالا و ارز به طور جد برخورد می کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد