تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 - 10:45
کد خبر : 83293

بیش از ۷۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کرمانشاه کشف شد

بیش از ۷۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کرمانشاه کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار «یحیی الهی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای مرزبانی استان با رصد اطلاعاتی و اشراف گسترده ای که بر محیط دارند توانستند چند باند قاچاق را در نواحی مختلف منهدم و کشفیات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار «یحیی الهی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای مرزبانی استان با رصد اطلاعاتی و اشراف گسترده ای که بر محیط دارند توانستند چند باند قاچاق را در نواحی مختلف منهدم و کشفیات بسیار خوبی نیز حاصل شد.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات مرزبانان استان می توان به کشف ۸۰۰ هزار نخ سیگار و ۲ هزار بسته توتون، ۵۸۴ دستگاه وسایل برقی، ۵۰ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، ۱۹ دستگاه لپ تاپ و ۱۵۰ دستگاه اکسیژن ساز، چهار هزار و ۱۶۸ دست پوشاک قاچاق اشاره کرد.

سردار الهی افزود: کشف یک هزار و ۸۵۰ عدد شاخه گل، چهار هزار و ۵۲۰ عدد لوازم ماهیگیری، ۱۶ هزار و ۳۲۰ عدد باطری، چهار هزار و ۴۰۰ عدد ماسک، ۵۸۵ دستگاه ابزار آلات برقی و غیربرقی، ۲۲ دستگاه تلفن همراه، حدود یک و نیم تن روغن و خشکبار قاچاق از دیگر اقدامات مهم نیروهای مرزبانی استان بود.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در ادامه به احشام قاچاق کشف شده نیز اشاره کرد و گفت: باتلاش همکارانمان در نقاط مرزی استان ۵۵۸ راس دام سبک، ۲۲۳ راس دام سنگین و ۱۲۶ قطعه طیور کشف شد.

وی همچنین از کشف پنج هزار و ۵۵۰ عدد قرص روانگردان، ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و تعداد زیادی کیف و کفش نیز خبر داد و گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله های قاچاق کشف شده که اهم انها بیان شد به ۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می رسد.

سردار الهی خاطرنشان کرد: در این راستا و با تلاش نیروهای مرزبانی ۲۶ قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند و ۲۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین متعلق به آنها نیز توقیف شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۳۵۰ کیلومتر با عراق مرز مشترک دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد