تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 - 10:45
کد خبر : 83291

برداشتن تحریم‌ها، پیش‌نیاز مذاکرات برجام است

برداشتن تحریم‌ها، پیش‌نیاز مذاکرات برجام است

حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه گنبدکاووس به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری پیش از ظهر امروز به مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی ۵۶ مردم قم اشاره کرد و اظهارداشت: تایید تصمیم مجلس در باب لغو تعهدات برجام، تکیه بر نیروهای جوان انقلابی، تقویت موضع دفاعی کشور، حضور

حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه گنبدکاووس به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری پیش از ظهر امروز به مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی ۵۶ مردم قم اشاره کرد و اظهارداشت: تایید تصمیم مجلس در باب لغو تعهدات برجام، تکیه بر نیروهای جوان انقلابی، تقویت موضع دفاعی کشور، حضور ثبات آفرین ایران در منطقه و ممنوعیت وارد کردن واکسن از آمریکا و انگلیس از مهمترین تاکیدات رهبری است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی با اشاره به حوادث اخیر آمریکا، گفت: پس از پایان سخنرانی ترامپ در جمع هوادارانش، صدها نفر از حامیان وی به ساختمان کنگره که مشغول بررسی آرای گزینشگران بود، هجوم برده و روند تایید نهایی نتایج انتخابات ۱۳ آبان را دچار وقفه کردند که با این حال پس از فروکش کردن التهابات، نمایندگان مجلس و سناتورها، پیروزی “جو بایدن” را به عنوان چهل و ششمین رییس جمهوری آمریکا رسمیت بخشیدند و ترامپ با همه جهالت مدرنش به زباله دان تاریخ پیوست.

امام جمعه گنبدکاووس افزود: جو بایدن نیز به دلیل داشتن رفتار شیطنت آمیز فردی خطرناک به‌حساب می‌آید و طرح خاورمیانه بزرگ با تجزیه برخی کشورهای این منطقه استراتژیک از سیاست‌های قبلی رییس جمهوری جدید آمریکا بوده است.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: آمریکا با داشتن باطنی استکباری، دشمن خطرناک ایران است و دولتمردان باید با رویکرد تحکیم اقتصاد، استفاده از جوانان حزب‌ اللهی و تقویت اقتدار، در مقابل این شیطان بزرگ بایستند.

وی با گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده و چهاردهمین سالگرد سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج احمد کاظمی، گفت: شخصیت اخلاقی و منش شهید فخری زاده درس بزرگی برای جوانان است و در تعریف شخصیت سردار کاظمی به نقل از سردار سلیمانی گفته شده که دوست داشت، جانش را بدهد تا یک بار دیگر سخنان این شهید را بشنود.

آخرین حکم مسوولیت سردار کاظمی، فرماندهی نیروی زمینی سپاه بود که بیست‌ و نهم مردادماه ۱۳۸۴ از سوی مقام معظم رهبری، فرماندهی کل قوا به وی ابلاغ شد.

نوزدهم دی‌ماه ۱۳۸۴ (سالروز آغاز عملیات کربلای ۵) حاج احمد پس از سال‌ها انتظار به سوی رفیق اعلی مهاجرت کرد و در شهر مهدی باکری (ارومیه) اجر تلاش‌های بی‌وقفه خود را از خدای بزرگ گرفت.

وی با تسلیت رحلت آیت الله مصباح یزدی، گفت: این بزرگوار سال‌های زیادی با بیان آنچه که نیاز جامعه از نظر تفکر و عقیده است برای جمهوری اسلامی ایران نیروهای سازنده تربیت کرد.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) قم از حدود یک ماه قبل به دلیل بیماری گوارشی تحت مراقبت‌های پزشکی قرار داشت و عصر جمعه ۱۲ دی ماه در سن ۸۶ سالگی دارفانی را وداع گفت.

نمازجمعه امروز در گلستان به سبب وضعیت نارنجی شیوع کرونا در چهار شهرستان، تنها در نیمی از  ۲۰ پایگاه موجود در این استان اقامه شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد