تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 8:33
کد خبر : 82925

امنیت بزرگترین دستاورد شهید سلیمانی و عامل محبوبیت وی بود

امنیت بزرگترین دستاورد شهید سلیمانی و عامل محبوبیت وی بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سنندج اظهار کرد: شهید سلیمانی نقشی محوری و ویژه در دوران دفاع مقدس داشت و با مدیریت جهادی خود منشأ

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سنندج اظهار کرد: شهید سلیمانی نقشی محوری و ویژه در دوران دفاع مقدس داشت و با مدیریت جهادی خود منشأ برکات بسیاری برای ایرانیان و مسلمانان منطقه شد.

وی افزود: شهید سلیمانی با ایمانی راسخ، تدبیر و شجاعت توانست محور مقاومت را در منطقه شکل داده و در نهایت نابودی توطئه داعش را مشاهده کردیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی خار چشم دشمنان ایران و اسلام بود و با شهادت ایشان پرچم مبارزه با استکبار بر زمین نخواهد افتاد.

سردار حسینی افزود: این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش را به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته بود.

وی اظهار کرد: امنیت بزرگترین دستاورد شهید سلیمانی و عامل محبوبیت وی بود و این شهید بزرگوار این امنیت را برای حفاظت از دو امانت مهم الهی یعنی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به ارمغان آورد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: آمریکایی‌ها این جایگاه ویژه حاج قاسم را تحمل نکرده و برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌هایشان در منطقه اقدام به ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی کردند.

سردار حسینی افزود: دشمنان به خیال خام خود فکر می‌کردند که با ترور شهید سلیمانی می‌توانند نام و راه ایشان را از اذهان مردم منطقه پاک کنند اما توطئه آنها نتیجه عکس داد و امروز شهید سلیمانی به الگویی جهانی در مقابل مستکبرین تبدیل شده است و راه ایشان به عنوان مکتبی متعالی مورد استقبال آزادی خواهان است.

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: دشمن ددمنش باید بداند که در خیال واهی به سر می‌برد و پرچم مقاومت و مبارزه را بر زمین نخواهیم گذاشت و تا آخرین نفس راه حاج قاسم‌ها را ادامه خواهیم داد.

سردار حسینی تاکید کرد: اجازه نخواهیم دادخون سردار محبوب دل‌ها و همرزمان وهمراهانش پایمال شود.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: به برکت خون این شهید در کل کشور و به طبع آن در کردستان طرح شهید سلیمانی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شد که این حرکت کاهش مبتلایان را به دنبال داشته است.

سردار حسینی افزود: قبل از اجرایی این طرح در آذر ماه تمامی شهرستان‌های ما در شرایط قرمز بودند اما خوشبختانه با اجرای این طرح شاهد کاهش ۷۳ درصدی مرگ و میرهای ناشی از کرونا و ۵۷ درصدی بستری‌شدگان هستیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد