تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 5:56
کد خبر : 73894

برخورد سختگیرانه با صنوف متخلف انجام می شود

برخورد سختگیرانه با صنوف متخلف انجام می شود

صالحیان ۲۳ آذر در نشست هماهنگی اجرای طرح‌های نظارتی بر بازار، اظهار کرد: ما همچنان تاکید داریم تا اصناف نسبت به ماسک‌ زدن، ضدعفونی و شستن مرتب دست و جلوگیری از تجمعات در فضاهای صنفی مراقبت‌های لازم را انجام دهند تا شرایط حساس و شکننده کنونی در بحث شیوع بیماری کرونا را سپری کنیم. وی تصریح

صالحیان ۲۳ آذر در نشست هماهنگی اجرای طرح‌های نظارتی بر بازار، اظهار کرد: ما همچنان تاکید داریم تا اصناف نسبت به ماسک‌ زدن، ضدعفونی و شستن مرتب دست و جلوگیری از تجمعات در فضاهای صنفی مراقبت‌های لازم را انجام دهند تا شرایط حساس و شکننده کنونی در بحث شیوع بیماری کرونا را سپری کنیم.
وی تصریح کرد: شرایط نارنجی یک شرایط حساس و شکننده است و اگر اصناف دقت لازم را نداشته باشند و یا کوچکترین سهل‌انکاری و قصوری را انجام دهند، امکان بازگشت به شرایط قرمز وجود دارد که بهتر است برای جلوگیری از این اپیدمی خطرناک همچنان مراقبت‌های بهداشتی خودمان را افزایش دهیم.
مدیر محیط کار دانشگاه علوم پزشکی گفت: قطعا ما در این شرایط با رفتارهای سختگیرانه جلوی هرگونه تخلف و تعدی اصناف را خواهیم گرفت و انتظار می‌رود خود اصناف نسبت به مراقبت‌های لازم در ارائه خدمات را مد نظر قرار داده و با بازرسان محیط کار و بهداشت همکاری لازم را انجام دهند.
صالحیان افزود: در کنار اکیپ‌های معمول، با همکاری فرمانداری اردبیل ۸۰ اکیپ مضاعف کار نظارت و بازرسی را در این ایام انجام می‌دهند و مردم می‌توانند شکایات و گلایه‌های خود را از صنوف متخلف از طریق سامانه ۱۹۰ اعلام کرده و ما را در جریان امر قرار دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ با تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها در هفته‌های پیش رو، سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا سلامت مردم را حفظ کرده و مانع از شیوع دوباره بیماری شویم.
صالحیان به نزدیکی ایام شب یلدا و میهمانی‌های احتمالی اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم امسال با کنار گذاشتن این آیین‌ها مردم بیشتر به حفظ سلامت خود کمک کنند چرا که هرگونه کوتاهی در این زمینه می‌تواند آسیب‌ها و خطرات بسیار جدی را به همراه داشته باشد.
وی بیان کرد: ۸۴ درصد علل انتقال ویروس کرونا برگزاری دورهمی‌ها و مجالس خانگی است که در این زمینه امیدواریم مراقبت‌های لازم انجام شده و یک شرایط مناسبی را در پایداری وضعیت بیماری کرونا شاهد باشیم.
صالحیان اضافه کرد: ۲۵ درصد عامل انتقال بیماری فعالیت اصناف است که قطعا با مراقبت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی آسیب‌ها در این زمینه کمتر شده و سلامت مردم ارتقا می‌یابد.
وی در مورد فعالیت قلیان‌سراها نیز اظهار کرد: فعالیت قلیان‌سراها در این ایام جرم محسوب می‌شود و خاطیان بازداشت شده و واحد صنفی آنها نیز پلمب خواهد شد.
مدیر محیط کار دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد:‌ در این شرایط حساس اگر خود مردم پای کار نیایند، ما به راحتی نمی‌توانیم به پیشگیری و جلوگیری از این بیماری و اپیدمی خطرناک کمک کنیم که قطعا سپری کردن این شرایط حساس و خطیر نیازمند همراهی مردم است تا خودشان در این زمینه پیشقدم شوند.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد