تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 6:10
کد خبر : 82806

نماز جمعه این هفته در ۱۵ شهر خراسان شمالی برگزار می‌شود

نماز جمعه این هفته در ۱۵ شهر خراسان شمالی برگزار می‌شود

نعمت الله آزموده در گفتگو با مهر اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و تأیید نماینده محترم ولی فقیه در استان، نماز عبادی سیاسی جمعه دوازدهم دی ماه در ۱۵ شهر اقامه می‌شود. مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: آئین نماز جمعه در شهرهای شیروان، فاروج، تیتکانلو، آشخانه، اسفراین، پیش

نعمت الله آزموده در گفتگو با مهر اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و تأیید نماینده محترم ولی فقیه در استان، نماز عبادی سیاسی جمعه دوازدهم دی ماه در ۱۵ شهر اقامه می‌شود.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: آئین نماز جمعه در شهرهای شیروان، فاروج، تیتکانلو، آشخانه، اسفراین، پیش قلعه، قاضی، بام و صفی آباد، جاجرم، سنخواست، شوقان، راز، غلامان، گرمه و درق با رعایت مسائل بهداشتی و اجرای دقیق شیوه نامه‌های سلامت برگزار خواهد شد.

وی افزود: به دنبال اجرای محدودیت‌های کرونایی و در راستای همکاری و هماهنگی با ستاد مقابله با کرونا، این هفته نماز جمعه در بجنورد مرکز خراسان شمالی اقامه نمی‌شود.

حجت الاسلام آزموده در انتها از نمازگزاران خواست تا با رعایت فاصله لازم و به همراه داشتن سجاده و مهر شخصی و پرهیز از وضو گرفتن در مصلی‌ها در برگزاری نماز جمعه‌ای باشکوه و ایمن مشارکت داشته باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد