تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 6:10
کد خبر : 82804

نماز جمعه ایلام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

نماز جمعه ایلام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

– اخبار استانها – حجت الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام ، اظهار داشت: فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته  در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود. نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام گفت: خوشبختانه در تمام شهرستان‌های استان شرایط زرد اعلام شده است و برگزاری نماز جمعه در شرایط

– اخبار استانها –

حجت الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام ، اظهار داشت: فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته  در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام گفت: خوشبختانه در تمام شهرستان‌های استان شرایط زرد اعلام شده است و برگزاری نماز جمعه در شرایط زرد نیز بنا به اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا بلامانع است .

آخرین وضعیت کرونا در کردستان|لغو نماز جمعه فردا در همه شهرستان‌ها؛ وضعیت شکننده استنماز جمعه ۱۹ دی در ۱۰ شهر استان گلستان اقامه می‌شودکاشانی‌ها خطبه‌های نماز جمعه این هفته را مجازی دنبال کنند/امکان حضور عموم مردم نیست

کریمی‌تبار در ادامه خاطرنشان کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و توجه به توصیه‌های بهداشتی در تمام مساجد و مصلی اقامه نماز جمعه انجام می‌شود.

وی توجه به دستورالعمل‌های ستاد کرونا و متخصصان بهداشت و درمان در رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات و مهمانی‌های خانوادگی را امربه معرف دانست و گفت: تبلیغ این معروف را به  شهروندان و نمازگزاران توصیه و تأکید دارم.

نماینده ول فقیه و امام جمعه ایلام در ادامه یادآورشد: انشاالله نمازگزاران جمعه در اقامه این فریضه الهی تضرع به درگاه الهی برای دفع این بلا را فراموش نخواهند کرد و شفای تمام بیماران را از خالق هستی خواستار خواهند شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد