تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 3:33
کد خبر : 82768

نقش پررنگ رسانه‌ بر گسترش فریضه حجاب و عفاف در کیش+فیلم

نقش پررنگ رسانه‌ بر گسترش فریضه حجاب و عفاف در کیش+فیلم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کیش، حجت‌الاسلام احمد حسن‌زاده امام جمعه کیش شامگاه چهارشنبه در نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران جزیره کیش برگزار شد بر اهمیت فریضه الهی و دینی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کیش، حجت‌الاسلام احمد حسن‌زاده امام جمعه کیش شامگاه چهارشنبه در نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران جزیره کیش برگزار شد بر اهمیت فریضه الهی و دینی حجاب و رعایت عفاف و حجاب در سطح ادارات و و نهادها تاکید کرد و گفت: بسیاری از دستگاه‌ها در زمینه عفاف و حجاب فعالیت می‌کنند اما اصحاب رسانه به‌واسطه ارتباطات فراوان، قدرت بیان و ابزار قلم در جهت گسترش حجاب و عفاف در کیش می‌توانند نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

 

 

وی همچنین تبلیغات گسترده محیطی در سطح شهر و مبادی ورودی را ضروری دانست و افزود: در ادارات و نهادها و فرودگاه و مبادی ورودی جزیره باید به تبلیغات محیطی در زمینه رعایت حجاب و ترویج  الگوی رفتاری مناسب توجه ویژه داشت.

امام جمعه کیش در ادامه بر ضرورت طرح مسائلی چون حجاب و مبارزه با بی‌حجابی در جهت حفظ حقوق مردم تاکید کرد و اظهار داشت: برگزاری جلسات متعدد در این زمینه لازم است و یکی از مصوبات هفته گذشته این ستاد حراست است و رؤسای ادارات مؤظف به نظارت بر رعایت عفاف و حجاب هستند تا با اقدامات اغنایی، این موضوع فرهنگی در جامعه ترویج یافته و تقویت شود.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده بر نقش رسانه‌ها بر گسترش فریضه حجاب و عفاف تاکید کرد و از اصحاب رسانه کیش به‌عنوان بیست و ههفتمین یار ستاد امر به معروف و نهی از منکر جزیره نام برد.

در ادامه این جلسه همچنین علی‌اصغر جمالی فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش به‌عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر به بررسی مصوبات هفته گذشته این ستاد پرداخت و همه مردم به‌ویژه ادارات و ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی را به رعایت کامل این امر واجب الهی فرا خواند.

فرمانده نیروی انتظامی کیش و دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر از حساسیت اقشار جامعه در خصوص عفاف و حجاب ابراز خرسندی کرد و گفت: این امر فرهنگی و دینی در حفظ انقلاب و نظام بسیار حیاتی است و باید با دغدغه خاصی دنبال شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر اینکه توجه به عفاف و حجاب نباید محدود به نیروی انتظامی باشد، افزود: تمامی نهادها و صنوف باید مثل همیشه در کنار هم برای نظارت و حفظ فرهنگ عفاف و حجاب تلاش کنند و این مسئله باید به یک دغدغه فرهنگی در تمام سطوح جامعه تبدیل شود.

لازم به ذکر است تشدید نظارت بر وضعیت حجاب در سواحل، جلوگیری از شناکردن زنان و مردان در ساحل، عکاسی‌های سیار بدون مجوز، فعالیت‌های خانگی منافی عفت، ورزش‌های دریایی و ساحلی بدون رعایت پوشش مناسب، اجرای تبلیغات محیطی عفاف و حجاب و ساماندهی منازل شبانه از جمله موضوعات مطرح شده در جلسه مشترک ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کیش با اصحاب قلم و رسانه‌ کیش بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد