تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1399 - 10:56
کد خبر : 95915

امام جمعه پردیس: تربیت فرزندان را به فضای مجازی واگذار نکنیم

امام جمعه پردیس: تربیت فرزندان را به فضای مجازی واگذار نکنیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس اظهار داشت: هشتم اسفند ماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی است و در کشور اسلامی ما برخی از متدینین از تربیت اسلامی فرزندان خود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس اظهار داشت: هشتم اسفند ماه روز امور تربیتی و تربیت اسلامی است و در کشور اسلامی ما برخی از متدینین از تربیت اسلامی فرزندان خود غافل هستند.

وی ادامه داد: دشمنان در سایت‌های بیگانه تربیت غربی را به عنوان الگوی نسل جوان به فرزندان ما آموزش می دهند و برخی از والدین از تربیت نامناسب نسل جوان خود گلایه دارند در حالیکه برای تربیت اسلامی و دینی فرزندان خود هیچ تلاشی نمی کنند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: شهید رجایی و شهید خرازی نمونه ناب تربیت اسلامی و انقلابی و سرمشق مناسبی برای تربیت فرزندان ما هستند تا بیگانگان با آموزه های نادرست خود نتوانند فرزندان ما را شست و شوی مغزی بدهند.

حسینی ضمن گلایه از بی توجهی برخی از ادارات به برگزاری نماز جماعت، اظهار داشت: برخی از ادارات به برپایی نماز جماعت توجهی ندارند و تعدادی از مراجعان ادارات از برگزاری نماز جماعت گلایه دارند و از این اصل غافل هستند که اگر کسی خدای خود را نبیند به بندگان هم بی توجه خواهد بود.

وی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زینب (س)، اظهار داشت: شجاعت و رشادت حضرت زینب(س) باید الگوی تمام بانوان مسلمان در داخل و خارج از کشور باشد.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به طرح «عید برای همه» که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می شود، اظهار داشت: کرونا مشکلات اقتصادی زیادی برای همه مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر ایجاد کرده است و همه ما موظفیم با انفاق و بخشش به این افراد کمک کنیم و در «طرح عید برای همه» با تجمیع کمک ها در کمیته امداد و طرح مواسات دستگیر و حامی محرومان باشیم.

حسینی گفت: طرح سرپرستی کودکان بی سرپرست در حیاط مسجد در حال اجرا است و توصیه می شود افراد خیر و مومن سرپرستی کودکان را در حد وسع و توان مالی خود بر عهده بگیرند تا هیچ کودکی بی سرپرست و بدون حامی نباشد.

وی افزود: هفته احسان و نیکوکاری را پیش روز داریم که فرصت مناسبی برای دستگیری از نیازمندان در آستانه سال جدید و در روزهای سخت کرونایی از نظر اقتصادی و معیشتی است.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: امسال در روز درختکاری به یاد هر شهید یک نهال بکاریم و دستگاه ها و ادارات شهرستان برای تامین نهال رایگان برنامه ریزی کنند تا با کاشت نهال از منابع طبیعی شهرستان محافظت و حمایت کنیم.

حسینی با بیان اینکه به دلیل بیماری کرونا بازارچه فروش بهاره برپا نمی شود، اظهارداشت: مسولان برای دسترسی آسان و خرید ارزان مردم به ارزاق مورد نیاز به ویژه اقشار آسیب پذیر تدبیری بیندیشند تا مردم برای خرید سال نو متضرر نشوند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد