تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 7:36
کد خبر : 82586

دانشگاه‌ها مولفه‌های مکتب سلیمانی را بررسی کنند/ شهید فخری‌زاده از نام و نشان گریزان بود

دانشگاه‌ها مولفه‌های مکتب سلیمانی را بررسی کنند/ شهید فخری‌زاده از نام و نشان گریزان بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت، امیر سرتیپ داوود عبدی معاون فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که با برنامه صبحگاهی “سلام سردار” گفت‌وگو می‌کرد،ادامه داد: اگر بخواهیم به طور خلاصه در یک جمله

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت، امیر سرتیپ داوود عبدی معاون فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که با برنامه صبحگاهی “سلام سردار” گفت‌وگو می‌کرد،ادامه داد: اگر بخواهیم به طور خلاصه در یک جمله اشاره کنیم؛ مسئله‌ای غیر از شعار جمهوری اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نیست؛ یعنی همان مکتبی که بر مبنای وابسته نبودن به بیگانگان و استقلال بنا نهاده شده و ایستادگی در مقابل ظلم و جور و استکبار و برای مبنای آزاد زندگی کردن، تفکر آزادمنشی، تفکر توحیدی، انقلابی و زندگی بر مبنای توکل خداوند و رأی مردم است.
معاون فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع بیان کرد: اگر امروز شاهد جنایات بسیاری در دنیا هستیم و مردم بسیاری از دنیا تحت ظلم استکبار و استبداد قرار گرفته‌اند ناشی از یک تفکر استبدادی و استکباری است.
امی عبدی اظهار کرد: اگر مبانی و تئوری علمی را بر مبنای آموزه‌های غربی شکل دهیم طبیعتا به آن مقصود و هدفی که متعالی است نخواهیم رسید. مدارس و دانشگاه‌های ما با رویکرد انقلابی، اسلامی و دینی و قرآنی است که خواهند توانست به شعار مبنایی استقلال و آزادی دست پیدا کنند و همه از آن بهره ببریم.
وی خاطرنشان کرد: مکتب حاج قاسم برپایه آموزه‌های غربی شکل نگرفته، بلکه تفکری است که براساس وحیانیت و تعالیم اهل بیت(ع) شکل گرفته است و اگر چنانچه دانشگاه‌ها و اساتید حرکت خودشان را به این سمت ادامه بدهند می‌توان گفت که توانسته‌ایم مبانی انقلاب اسلامی را در گام دوم با شتاب بیشتری طی کنیم.

 شهید فخری‌زاده از نام و نشان گریزان و دنبال پیشرفت تحقیقاتی برای کشور بود
معاون فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع درباره شهید  محسن فخری زاده هم گفت: شهید فخری‌زاده دانشمند برجسته کشور نیز شاگرد همان مکتب حاج قاسم است. مکتب حاج قاسم در انقلاب اسلامی صدها هزار شاگرد تربیت کرده است و در سخنان و صوت‌های شهید فخری‌زاده متوجه می‌شویم که وی نیز مرید حاج قاسم است.
عبدی در تشریح سخنان خود اظهار کرد: دلیل اینکه شهید فخری زاده مرید حاج قاسم شده این مسئله است که در مکتب حاج قاسم، نام و نشان، ارزشی ندارد و گمنامی افتخار است و تنها به ملت و پیشرفت آن‌ها اندیشیده می‌شود که در سیره و شیوه تمامی شهدا این موضوع صدق می‌کند. شهید فخری‌زاده از نام و نشان گریزان بود و دنبال پیشرفت تحقیقاتی برای کشور بود و چه بسا اگر شهید نمی‌شد هم‌چنان در گم‌نامی می‌ماند.
وی تصریح کرد: ترور ناجوانمردانه این شهید در کنار خانواده سبب شد که ملت ایران یکی از بزرگ‌ترین فرزندان خود را بشناسند. در زمان کرونا اولین «کیت» تشخیص با همکاری این شهید و دانشمندان دیگر ساخته شد و در وهله دوم تمرکز خود را بر روی واکسن کرونا قرار داد و تحقیقات خوبی نیز انجام داد که به مرحله قابل قبولی نیز دست پیدا کرد.
معاون فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع خاطرنشان کرد: فخری‌زاده دانشمندی به معنای واقعی کلمه اهل زهد و تقوا و مرید و شیفته مقام معظم رهبری بود و تنها به قدرتمند شدن ایران فکر می‌کرد.
رادیو مقاومت صدای گفتمان و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه‌های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد