تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 6:39
کد خبر : 82513

دشمنان در مقابل جبهه اسلامی نمی توانند مقاومت کند

دشمنان در مقابل جبهه اسلامی نمی توانند مقاومت کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،گردهمایی یاران حاج قاسم با حضور سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس، سردار مارانی فرمانده قرارگاه مدینه، رزم حسینی وزیر صمت ، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان  در مصلای امام علی( ع) شهر کرمان در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،گردهمایی یاران حاج قاسم با حضور سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس، سردار مارانی فرمانده قرارگاه مدینه، رزم حسینی وزیر صمت ، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان  در مصلای امام علی( ع) شهر کرمان در حال برگزاری است.

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس امروز در گردهمایی یاران حاج قاسم با تسلیت ایام فاطمیه گفت: در جمع پیشکسوتان و در جمع خانواده شهدا حضور داریم ،نبرد حق و باطل با آفرینش انسان شروع شد و از ابتدای خلقت تا کنون ادامه دارد و این مبارزه در دو بعد خودش را نشان می دهد بعد اول در وجود انسان تجلی پیدا می‌کند و هر کس می‌خواهد مرد میدان نبرد باشد باید از درون خود شروع کند چنان چه شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی درباره شهید می‌فرمود کسی شهید می‌شود که شهید باشد و کسی می‌تواند شهید باشد که در درون مرد میدان باشد.

او افزود:  شهید سلیمانی جزو الگو‌های دو نبرد بود اول قهرمان درونی بود و این درونی در هر کجا لازم می‌شد بروز می‌کرد.

قاآنی تصریح کرد : اسلام با مقاومت عجین شده است دشمنان پست فطرت بدانند  در مقابل جبهه اسلامی و مسلمانان نمی توانند عرض اندام کنند ، زیرا مسلمانان از کودکی با صراط مستقیم آشنا بوده اند.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یاران حاج قاسم از زمان شهادت سردار سلیمانی یک سال گذشت و در باورمان نیست که یک سال حاج قاسم را ندیده ایم ، احساس غربت داریم و داغ غربت آن کهنه شدنی نیست و این داغ بر رهبری بیش از همه سنگینی می‌کند.

او افزود: ما چگونه با زبان الکن از این مرد بزرگ سخن بگوییم؟ من از طرف همه ثاراللهیان می‌گویم و همه بچه‌های جنگ، آرزو داشتیم همان طور که سردار بر سر جنازه شهدا رفت به بالین آن‌ها بیاید و تا ما احساس غربت و تنهایی نکنیم.

سردار معروفی بیان کرد: بچه‌های حاج قاسم بدانند چه چیز باعث شد و حاج قاسم ،حاج قاسم باقی بماند؟ رمزش استحکام درونی اش بود از خدا می‌ترسید از دشمن نمی‌ترسید حاج قاسم سست نشد و تردید نداشت و کسی که عشق به مردم و ولایت دارد، تردید نمی‌کند.

او تصریح کرد: خیلی‌ها می‌خواستند مالک را برگردانند و صفین تکرار شود، ولی این مالک در آن سرزمین ماند و آنچه حاصل شد ارمغان برای ملت ایران است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: لشکر پیشکسوتان را به خواسته سردار سلیمانی تاسیس کردیم، نظر قلبی سردار بود که ثاراللهیان تشکیل شود و لشکر پیشکسوتان حاج قاسم را با ۸ ماموریت مردمی تشکیل دادیم.

خبر در حال تکمیل است…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد