تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 - 7:37
کد خبر : 82179

سازه‌های تبلیغاتی پایتخت مزین به تصویر «عزیز مردم»

سازه‌های تبلیغاتی پایتخت مزین به تصویر «عزیز مردم»

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، طرح ویژه بزرگ‌داشت این سردار رشید اسلام به مدت ۸ روز و با همکاری کانون‌های آگهی و تبلیغاتی تهران روی سازه‌های تبلیغاتی پایتخت اکران شد. طرح

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، طرح ویژه بزرگ‌داشت این سردار رشید اسلام به مدت ۸ روز و با همکاری کانون‌های آگهی و تبلیغاتی تهران روی سازه‌های تبلیغاتی پایتخت اکران شد.

طرح بزرگ‌داشت شهید مقاومت دنیای اسلام با محوریت حضور پرشور مردم در بدرقه این سردار عزیز و کلید واژه «عزیز مردم» از سوی دفتر تبلیغات طراحی و ضمن اکران محیطی، در بیش از ۷۰ روزنامه سراسری و استانی نیز منتشر شد تا گوشه‌ای از ارادت اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه به این سردار عالی مقام نمایان شود.

۱۳ دی ۹۹ به‌عنوان نخستین سالگرد عروج ملکوتی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به دست دشمنان با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری گرامی داشته شد.  اهالی فرهنگ و هنر و رسانه با بکارگیری همه ظرفیت های خود تلاش کرده ومی کنند تا ابعاو وجودی و شخصیتی سردلها وومرد میدان را به جهانیان معرفی و تبیین کنند. مسئولان فرهنگی و هنری کشور نیز همواره بر این‌مهم تاکید داشته و دارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد