تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1399 - 7:06
کد خبر : 81837

لزوم پویایی دانشگاه ها در حوزه فرهنگی

لزوم پویایی دانشگاه ها در حوزه فرهنگی

“حسن رنجبر عسکری” در حاشیه جشنواره تئاتر خیابانی سردار آسمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت فعالیت ها و اقدامات مراکز علمی، دانشگاه ها را مجموعه ای از نیروهای علمی عنوان کرد که باید در بطن جامعه باشند و اظهار کرد: دانشگاه ها باید هم از لحاظ علمی و هم فرهنگی پویا شوند. وی

“حسن رنجبر عسکری” در حاشیه جشنواره تئاتر خیابانی سردار آسمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت فعالیت ها و اقدامات مراکز علمی، دانشگاه ها را مجموعه ای از نیروهای علمی عنوان کرد که باید در بطن جامعه باشند و اظهار کرد: دانشگاه ها باید هم از لحاظ علمی و هم فرهنگی پویا شوند.

وی با اشاره به ایجاد مرکز نوآوری دانشگاه ولیعصر(عج) با همکاری مجتمع مس سرچشمه برای حمایت از صاحبان ایده و خلاقیت، از همکاری دانشگاه در کسب عنوان شهر خلاق کتاب در کشور خبر داد و گفت: هدف ما این است که دانشگاه ولیعصر (عج) به سمتی برود که در هر جایی اثری از آن هویدا باشد.

رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان ادامه داد: مردم رفسنجان با فعالیت های گسترده در حوزه اقتصادی و تقدیم شهدای گرانقدر شایسته بهترین ها هستند؛ لذا از هر گونه فعالیتی که رضایت مردم را بدنبال داشته باشد حمایت می کنیم.

رنجبرعسکری با اشاره به اینکه زبان هنر به عنوان راهی برای انتقال احساسات و اطلاعات به شمار می رود، تصریح کرد: ارسال پیام از روش های سمعی و بصری امکان دریافت پیام را راحت تر می کند.

رییس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در ادامه با اشاره به همکاری این مرکز در برگزاری دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی در رفسنجان، گفت: این رویداد که با همکاری مجموعه فرمانداری ارشاد، مس، شهرداری و دانشگاه برگزار شده است، بسیار ارزشمند بوده و دانشگاه ولی عصر«عج» نیز ضمن همراهی با این رویداد برای همکاری در برپایی سایر رویدادهای فرهنگی و هنری در آینده آمادگی خود را اعلام می دارد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد