تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 6:39
کد خبر : 82821

نماز جمعه شیراز پس از ۲۴ هفته تعطیلی برگزار می‌شود

نماز جمعه شیراز پس از ۲۴ هفته تعطیلی برگزار می‌شود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز ، بررسی آمارها و وضعیت رنگ‌بندی استان فارس به لحاظ ابتلا به بیماری کرونا نشان می‌دهد که پس از هفته‌ها رنگ قرمز و نارنجی در استان در حال حاضر تمامی شهرستان‌های استان

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز ، بررسی آمارها و وضعیت رنگ‌بندی استان فارس به لحاظ ابتلا به بیماری کرونا نشان می‌دهد که پس از هفته‌ها رنگ قرمز و نارنجی در استان در حال حاضر تمامی شهرستان‌های استان زرد هستند در حالی که تا هفته گذشته دو شهرستان جهرم و شیراز در وضعیت نارنجی قرار داشتند.

این امر موجب شده تا اعلام عبور از پیک کرونا در استان اعلام شود و بسیاری از محدودیت‌ها از جمله منع برپایی نماز جمعه برداشته شود. در همین راستا ستاد نماز جمعه استان اعلام کرده است که نماز جمعه شیراز پس از ۲۴ هفته تعطیلی برگزار می‌شود.

نماز جمعه ۱۹ دی در ۱۰ شهر استان گلستان اقامه می‌شود امام جمعه اردبیل: تریبون نماز جمعه رکن بزرگی در مبارزه با جنگ روانی است نماز جمعه بندرعباس برگزار نمی‌شود

این در حالی است که هفته گذشته نیز تعدادی از شهرستان‌هایی که وضعیت ثابت پیدا کرده بودند، نماز جمعه در آنها اقامه شد. ستاد نماز جمعه استان فارس در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که با توجه به نامه ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر قرار داشتن شهر شیراز در وضعیت زرد نماز جمعه این هفته شهر شیراز برگزار می‌شود.

در ۶ ماه گذشته به دلیل وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در استان فارس تعطیل شده بود.

مراسم برگزاری نمازجمعه با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور نیروی‌های متخصص از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به جهت کنترل وضعیت و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ساماندهی می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد