تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1399 - 6:40
کد خبر : 81773

۴۳۰۰ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی تشکیل شد

۴۳۰۰ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی تشکیل شد

محمد اقوامی در خصوص جزئیات این پرونده‌ها در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در طول ۹ ماه گذشته امسال چهار هزار و ۳۴۷ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در شعبات تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده که از این تعداد چهار هزار و ۳۱۲ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده اند. وی با بیان اینکه

محمد اقوامی در خصوص جزئیات این پرونده‌ها در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در طول ۹ ماه گذشته امسال چهار هزار و ۳۴۷ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در شعبات تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده که از این تعداد چهار هزار و ۳۱۲ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده اند.

وی با بیان اینکه صاحبان این پرونده‌ها به پرداخت ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند، ادامه داد: سوخت، سیگار، پارچه، البسه و احشام از مهمترین کالاهای قاچاق کشف شده در استان به شمار می‌رود.

اقوامی همچنین از محکومیت بیش از ۱۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جزای نقدی در رسیدگی به ۴۴۴ فقره پرونده در بخش بهداشت و درمان طی مدت زمان مذکور خبر داد و اظهار کرد: در این مدت همچنین ۱۰ هزار و ۵۵۳ فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات در استان تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با بیان اینکه این تعداد پرونده تخلف نسبت به مدت زمان مشابه پارسال ۴ درصد رشد نشان می‌دهد، افزود: از این تعداد ۱۰ هزار و ۵۵۲ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده است.

اقوامی از محکومیت جزای نقدی ۲۰۹ میلیارد ریالی صاحبان پرونده‌های تخلف کالا و خدمات در استان خبر داد و افزود: عدم درج قیمت و گران فروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به شعب تعزیرات حکومتی استان از ابتدای سال جاری است.

وی یادآور شد: در این راستا امسال تاکنون بیشترین تخلفات گزارش شده عدم درج قیمت دو هزار و ۴۶۴ فقره، گران فروشی با دو هزار و ۳۵۲ فقره و کم فروشی با یک هزار و ۷۵۷ فقره است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: همچنین تقلب در عرضه کالا با ۶۲۹ فقره، عدم صدور فاکتور ۶۱۱ فقره، عدم ارائه فاکتور خرید به بازرسان با ۳۷۶ فقره، عرضه خارج از شبکه ۲۲۹ فقره بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات حکومتی استان هستند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد