تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 5:31
کد خبر : 81338

سردار سلیمانی توانست آمریکا را به زانو دربیاورد

سردار سلیمانی توانست آمریکا را به زانو دربیاورد

ابراهیم رضایی در آیین اولین سالروز شهادت سردار سلیمانی با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: امروز سالروز شهادت سردار دلها است و به عقیده من وظیفه‌ی ما تداوم بخشیدن تفکر سردار سلیمانی و سلیمانی‌ها است. سخت ترین کارها را تفکر سردار سلیمانی انجام داده، از شکست صدام و اخراج آمریکا از منطقه تا نابودی

ابراهیم رضایی در آیین اولین سالروز شهادت سردار سلیمانی با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: امروز سالروز شهادت سردار دلها است و به عقیده من وظیفه‌ی ما تداوم بخشیدن تفکر سردار سلیمانی و سلیمانی‌ها است. سخت ترین کارها را تفکر سردار سلیمانی انجام داده، از شکست صدام و اخراج آمریکا از منطقه تا نابودی داعش.

وی ادامه داد: کسی که توانسته دیو داعش را شکست دهد و نابود کند حتما می‌تواند فقر و بیکاری و طلاق را نیز نابود کند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تنها نسخه نجات‌بخش ولایت‌مداری است. ادامه راه سردار جز با تبعیت از ولایت محقق نخواهد شد، اگر تفکر سردار سلیمانی بر نفت و اقتصاد و سایر حوزه‌ها حاکم بود امروز شاهد بی‌عدالتی و بی‌بندوباری در بخش‌های مختلف نبودیم.

رضایی تاکید کرد: سردار سلیمانی در هر جنگی پا گذاشت موفق بوده است، مردی که با تشکیل یک ارتش، توانست آمریکا را به زانو دربیاورد.

وی خاطرنشان کرد: در کشور با دو تفکر روبرو هستیم، یکی اینکه برای حل مشکلات باید به خارج از کشور مراجعه کرد. و به عبارت دیگر برای تمام مشکلات داخلی نسخه‌هایی برای تجویز دارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حالا پس از بحران‌های پی‌درپی می‌بینیم تفکر مقابل این بوده که ایرانی می‌تواند و ریشه مشکلات و مسائل کشور در داخل است. سخت‌ترین دوره یعنی دفاع مقدس، ما با این تفکر توانستیم از دشواری آن دوران عبور کرده و نه تنها از حیث نظامی، بلکه در همه حوزه ها پیشرو و سرآمد باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به رسالت رسانه‌ها عنوان کرد: همه‌ی ما وظیفه داریم همچون سردار سلیمانی که بدون مرز مبارزه می‌کرد بدون دید جناحی از مظلوم دفاع کنیم و مدافع واقعی حقوق بشر باشیم. باید در رسانه و فضای مجازی و واقعی ادامه‌دهنده راه او باشیم. صدا و تصویر حاج قاسم ضامن تاثیر او بود.

ابراهیم رضایی تصریح کرد: یوم‌الله‌ها خود ضامن حرکتشان هستند، سالروز شهادت حاج قاسم نیز مانند اربعین یک یوم‌الله است و رسانه شاید بتواند قطره‌ای از این دریا و اقیانوس عظیم را به تصویر بکشد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد