تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 10:41
کد خبر : 38568

کشف کالای قاچاق درهرمزگان ۱۸۴ درصد افزایش یافت

کشف کالای قاچاق درهرمزگان ۱۸۴ درصد افزایش یافت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار عزیزالله ملکی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: در این مدت با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی هرمزگان یکهزار و ۵۳۴ دستگاه خودرو و ۴۸ فروند شناور حامل کالای قاچاق شناسایی و توقیف شد.وی بیان داشت: ماموران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار عزیزالله ملکی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: در این مدت با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی هرمزگان یکهزار و ۵۳۴ دستگاه خودرو و ۴۸ فروند شناور حامل کالای قاچاق شناسایی و توقیف شد.
وی بیان داشت: ماموران انتظامی هرمزگان هم چنین دراین مدت ۲۸ تن انواع مواد مخدر کشف و یکهزار و ۲۹۶ قاچاقچی مواد مخدر و۸۸۰ خرده فروش دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به کاهش ۲ درصدی مجموع سرقت ها در استان اظهارداشت: در این مدت سرقت موتورسیکلت ۳۱ درصد، منزل ۲۸ درصد، کیف قاپی ۲۷ درصد، سرقت به عنف ۱۳درصد و خودرو ۸ درصد کاهش داشته است.
ملکی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون در حوزه پلیس راه شاهد کاهش ۴ درصدی فوت شدگان و کاهش ۲۹ درصدی مصدومان تصادف بودیم.
وی بیان داشت: هم چنین از ابتدای سالجاری تا پایان تیرماه، از ۳۸ هزار و ۹۸۴ واحد صنفی بازرسی شد که در این راستا ۳۶ هزار و ۴۶۳ واحد صنفی متخلف برخورد و ۸۶۲ واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شد.
این مسوول انتظامی هرمزگان ادامه داد: وقوع جرائم سایبری در استان هرمزگان نیز دراین مدت در مقایسه پارسال ۵۵ و ۹۱ درصد افزایش داشته که ۹۶ و ۶۵ درصد جرائم توسط کارشناسان فتا منجر به کشف شد.
وی با اشاره به افزایش ۳۱ درصدی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی خاطرنشان کرد: تعداد تماس های عملیاتی ۴۸ هزار و ۴۶۴ فقره تماس بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۶ درصد افزایش تماس داشتیم.
ملکی گفت: ماموران دریابانی هرمزگان نیز در این مدت ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و۶ تن انواع مواد مخدر کشف، ۶۲۱ دستگاه شناور توقیف و ۱۴۹ باند کلان قاچاق را منهدم کردند.
۷۱۹۵/ ۶۰۴۸
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد