تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 4:46
کد خبر : 81270

زندگینامه شهید سلیمانی به عنوان الگو به جامعه معرفی شود

زندگینامه شهید سلیمانی به عنوان الگو به جامعه معرفی شود

سردار جهانبخش کرمی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نوجوانان و جوانان باید از شخصیت شهید سلیمانی، الگو بگیرند، افزود: دشمن در تمامی لحظات در حال برنامه ریزی و توطئه و دسیسه چینی به منظور ساقط کردن انقلاب و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است. وی با تاکید براینکه در حوادث و اتفاقات

سردار جهانبخش کرمی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نوجوانان و جوانان باید از شخصیت شهید سلیمانی، الگو بگیرند، افزود: دشمن در تمامی لحظات در حال برنامه ریزی و توطئه و دسیسه چینی به منظور ساقط کردن انقلاب و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید براینکه در حوادث و اتفاقات اخیر ایران ازجمله فتنه‌های ۸۸ و ۹۶، نقش خبیثانه دشمن بارز و مشخص است، اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مدت ۴۰ سال در مقابل متجاوزین و دشمنان اسلام ایستادگی و مجاهدت کرد.

سردار کرمی، تصریح کرد: این شهید بزرگوار و والامقام در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین در جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم در دفاع از ملت های مظلوم نیز همواره در خط مقدم مقابله حق علیه باطل حضور داشت.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به اینکه هیچ فردی در دنیا به اندازه شهید حاج قاسم در مبارزه با تروریسم فعال نبود، افزود: رییس جمهوری منفور و ملعون آمریکا خود دستور شهادت سردار دلها را صادر کرد.

سردار کرمی به فعالیت های خبیثانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، دانشمندان هسته ای  نظیر شهید فخری زاده و نخبگان کشور، اشاره کرد و اظهار داشت: اینگونه اقدامات بسیار پست و ناجوانمردانه چهره واقعی آمریکا را برای جهانیان روشن کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان دین و قرآن همواره دنبال ایجاد جنگ، فتنه، هرج و مرج و خونریزی در جهان اسلام هستند، افزود: در مذاکرات هسته‌ای نیز شاهد بدقولی و عهدشکنی‌های آمریکا بودیم که در عمل به هیچیک از تعهدات خود عمل نکرد و به فرموده امام خمینی(ره)، آمریکا شیطان بزرگ است و قابل اعتماد نیست.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در دهه بصیرت، باید جنایت ها وخباثت های آمریکای مستکبر و سلطه طلب برای نسل نوجوان و جوان، بازگو و تبیین شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد