تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1398 - 16:15
کد خبر : 65559

برخورد با هنجارشکنان در جامعه؛ سگ‌گردانی و کشف حجاب ناهنجاری محسوب می‌شود

برخورد با هنجارشکنان در جامعه؛ سگ‌گردانی و کشف حجاب ناهنجاری محسوب می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از پاکدشت، رحیم علی‌پور دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت در برنامه تجلیل از ضابطین قوه قضائیه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: سگ‌گردانی و کشف حجاب ناهنجاری محسوب می‌شود و عزم ما  برخورد با هنجارشکنان است. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از پاکدشت، رحیم علی‌پور دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت در برنامه تجلیل از ضابطین قوه قضائیه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: سگ‌گردانی و کشف حجاب ناهنجاری محسوب می‌شود و عزم ما  برخورد با هنجارشکنان است.

وی افزود: وقتی یک جامعه دارای شاخصه‌های ترس و رعب، وحشت دل نگران نباشد به معنی امن بودن آن جامعه است که عینیت بخشیدن به این موضوع در دستان پرتوان پرسنل نیروی انتظامی است.

علی‌پور درباره رضایت‌مندی شهروندان که مورد تاکید رئیس قوه قضائیه و مقام معظم رهبری نیز بوده است، بیان داشت: تکریم شهروندان باید مورد توجه قرار گرفته و با افرادی که مخل نظم عمومی جامعه هستند باید جدی و قاطع و با صلابت برخورد شود.

دادستان پاکدشت در همین رابطه بیان داشت: پلیس باید پناهگاهی برای مردم بوده و و طوری رفتار داشته باشد تا مردم متوجه شوند عزم آنها برای رسیدگی به امور شان جدی است.

وی در ادامه به طولانی شدن رسیدگی‌ها اشاره کرد و بیان داشت: نحوه تشکیل پرونده در روند رسیدگی به آن بسیار موثر بوده که در این رابطه باید دقت نظر بیشتری به کار گرفته شود همچنین پیگیری دستورات غذایی نیز در مدت زمان سیر پرونده‌ها تاثیرگذار است.

رحیم علیپور بر ایجاد ناامنی برای اراذل و اوباش در جامعه تاکید و تصریح کرد: نباید اجازه دهیم اراذل و اوباش به راحتی در جامعه تردد داشته و برای شهروندان گردن کلفتی کند در مقابل آنها باید با جدیت برخورد داشته تا متوجه شوند شهر برای آنها ناامن است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد