تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 9:02
کد خبر : 80394

نماز جمعه در تمام شهرهای استان اصفهان اقامه می‌شود

نماز جمعه در تمام شهرهای استان  اصفهان اقامه می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فرهنگ روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا، نماز جمعه در شهرهایی که به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت سفید و یا زرد قرار دارند، برگزار می‌شود. وی ادامه داد: در جدیدترین جدول رنگ بندی استان اصفهان در همه گیری کووید ۱۹

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فرهنگ روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا، نماز جمعه در شهرهایی که به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت سفید و یا زرد قرار دارند، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در جدیدترین جدول رنگ بندی استان اصفهان در همه گیری کووید ۱۹ همه شهرستان‌ها با توجه به بهبود آمار کرونا در وضعیت زرد قرار گرفتند و هیچ منطقه‌ای در وضعیت قرمز یا نارنجی نیست.

مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان اظهار داشت: نماز جمعه هفته گذشته پنجم دی در هشت شهرستان دارای وضعیت زرد این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

طبق آمار موجود، در سراسر کشور ۹۰۰ نماز جمعه و در استان اصفهان ۹۰ نماز جمعه  برگزار می شود که این استان بیشترین نماز جمعه کشور را به خود اختصاص داده است.

استان اصفهان با پنج میلیون نفر جمعیت ۲۴ شهرستان دارد.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا از اسفند پارسال تا یازدهم آذر امسال در استان اصفهان (به جز کاشان و آران و بیدگل) ۶۳ هزار و ۵۰۰ نفر بیمار دارای علائم کرونا در بیمارستان‌ها بستری شدند که از این تعداد ۶ هزار و ۷۰۰ نفر جان خود را از دست دادند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد