تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 5:15
کد خبر : 80141

مکتب سلیمانی دفاع از مظلوم در هر کجای جهان است

مکتب سلیمانی دفاع از مظلوم در هر کجای جهان است

حجت الاسلام میثم تارم شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: برای حاج قاسم مرزها معنا نداشت و مهم این بود که فریاد کمک‌خواهی انسان مظلوم در هر کجا بلند شد، به یاری او بشتابد. وی ادامه داد: شهید سلیمانی یک فرمانده قهرمان مسلط به اصول نظامی و فرماندهی و در

حجت الاسلام میثم تارم شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: برای حاج قاسم مرزها معنا نداشت و مهم این بود که فریاد کمک‌خواهی انسان مظلوم در هر کجا بلند شد، به یاری او بشتابد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی یک فرمانده قهرمان مسلط به اصول نظامی و فرماندهی و در عین حال یک پدر دلسوز و مهربان برای خانواده‌های معظم شهدا و فرزندان شهدا و تمام فرزندان این مرز و بوم و کشورهای اسلامی بود.

امام جمعه قشم افزود: حاج قاسم به حل مشکلات مردم فکر می کرد که نمونه‌هایی از آن در سیل ویرانگر خوزستان مشاهده شد.

وی ادامه داد: انتخاب سردار قاآنی به جانشینی شهید سلیمانی دشمن را از  اقدام بزدلانه‌ی خود پشیمان کرده است و می دانند که وی مردی با بصیرت، اهل عمل و فرماندهی بی ادعاست.

تارم خاطرنشاتن کرد: خط سردار سلیمانی در دوران پس از شهادت وی با شیوه‌های دیگر اما با همان اهداف و صلابت به پیش خواهد رفت.

مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با اشتقبال پر شور مردم، در جوار گلزار شهدای گمنام، در محیط باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد