تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 22:37
کد خبر : 28116

تشکیل کارگروه حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در بردخون

تشکیل کارگروه حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در بردخون

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، علی اخلاقی عصر چهارشنبه در نشست با دهیاران روستاهای بخش بردخون اظهار داشت: دهیاران برنامه ریزی کنند پروژه‌هایی که در هفته دولت آغاز می‌شود در دهه فجر به بهره‌برداری برسد و طرح‌های اجرایی دهه فجر در هفته دولت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، علی اخلاقی عصر چهارشنبه در نشست با دهیاران روستاهای بخش بردخون اظهار داشت: دهیاران برنامه ریزی کنند پروژه‌هایی که در هفته دولت آغاز می‌شود در دهه فجر به بهره‌برداری برسد و طرح‌های اجرایی دهه فجر در هفته دولت سال بعد افتتاح شود.

وی با بیان اینکه پروژه هایی در بخش وجود دارد که بیش از هشت سال از آغاز آن می‌گذرد، افزود: امیدواریم پروژه‌های امسال به همت دستگاه‌های متولی تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری برسد.

اخلاقی اضافه کرد: پروژه‌های اجرایی با زمانبندی و برنامه ریزی قبلی و هماهنگی بخشداری آغاز شود و مردم را از اقدامات خود مطلع کنید.

وی بر تأکید بر اینکه عملکرد و فعالیت‌ها ملاک انتخاب دهیار پرتلاش است، گفت: کارهای فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی و مذهبی در روستاها به صورت برنامه ریزی شده و ماهانه انجام  و گزارش اقدامات به مردم ارایه شود.

بخشدار بردخون با اشاره به ضرورت برگزاری نشست‌های مردمی و گزارش اقدامات به آنان توسط شوراها و دهیاران،  ادامه داد: امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده و بخشداری بردخون نیز به عنوان نهاد هماهنگ‌کننده تلاش می‌کند از توان دستگاه‌های دولتی بخش برای حمایت از کالای ایرانی با مشارکت بخش دولتی و غیردولتی بهره ببرد.

نماینده عالی دولت در بخش گفت: سال گذشته استاندار بوشهر برای حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاران برنامه های خوبی در قالب کارگروه حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان استان ارایه داد که دستاوردهای ارزنده‌ای داشت و فعالان اقتصادی به آینده امیدوار شدند.

اخلاقی افزود: شهرداری و دهیاری‌های بخش در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خرید تجهیزات و کالاهای خود نگاهی به داخل دارند که امیدواریم تولیدکنندگان به کیفیت اجناس توجه بیشتری کنند.

بخشدار بردخون ابراز داشت: بدون نگاه به جایگاه امروز خود می‌توانیم با تلاش به جایگاهی برسیم که در زمینه توسعه و  عمران و فعالیت های فرهنگی اجتماعی و ورزشی دیگران به ما افتخار کنند.

در ادامه با تقدیم لوح تقدیر از تلاش های یک سال گذشته دهیاران بخش بردخون تقدیر شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد