تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 7:38
کد خبر : 79992

رییس انجمن آشوریان: سردار سلیمانی مانع اصلی نفوذ تروریسم در منطقه بود

رییس انجمن آشوریان: سردار سلیمانی مانع اصلی نفوذ تروریسم در منطقه بود

“استانلی سیمونز” روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهمترین سد راه داعش برای نفوذ در کشورهای مختلف منطقه، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که همین امر، موجب دشمنی استکبار جهانی با این شخصیت خستگی ناپذیر بود. وی اضافه کرد: سردار سلیمانی با نابودی جریان تکفیری داعش، جلوی نفوذ آن به داخل ایران

“استانلی سیمونز” روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهمترین سد راه داعش برای نفوذ در کشورهای مختلف منطقه، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که همین امر، موجب دشمنی استکبار جهانی با این شخصیت خستگی ناپذیر بود.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی با نابودی جریان تکفیری داعش، جلوی نفوذ آن به داخل ایران اسلامی را گرفت و اجازه نداد این گروه تروریستی قدم به خاک ایران بگذارد.

رییس انجمن آشوریان ارومیه ادامه داد: این فرمانده خستگی‌ناپذیر تمامی گروه های ضد امپریالستی در کشورهای سوریه، عراق، لبنان و دیگر کشورها را زنجیر وار به هم‌متصل کرد و با وحدتی که بین نیروهای مبارز به وجود آورد، موجب ترس استکبار جهانی شد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس در بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سال گذشته پس از عمری مجاهدت در اثر حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد