تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 - 10:57
کد خبر : 32001

زنجان|هیچ مبلغی اجازه ندارد نسبت به موضوعات اجتماعی بی‌تفاوت باشد

زنجان|هیچ مبلغی اجازه ندارد نسبت به موضوعات اجتماعی بی‌تفاوت باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری ظهر امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ علما را سرداران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امروزه علما و روحانیان وظایف خطیر و مهمی در جامعه دارند و بیش از پیش به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری ظهر امروز در همایش طلایه‌داران تبلیغ علما را سرداران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امروزه علما و روحانیان وظایف خطیر و مهمی در جامعه دارند و بیش از پیش به عمق بخشی مطالب نیاز داریم.

وی با بیان اینکه اگر در بعد اعتقادی بتوانیم نتیجه بگیریم آن وقت انتظار نتیجه گرفتن در بعد اخلاقی و عبادی نیز خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: هیچ مبلغی اجازه ندارد نسبت به موضوعات اجتماعی بی‌تفاوت باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه طلاق، اعتیاد، مفاسد اخلاقی و حاشیه‌نشینی جامعه را تهدید می‌کند، تصریح کرد: مبلغان باید این موضوعات را در منبرهای خود بیان و تبیین کنند.

وی افزود: مبلغان باید توجه داشته باشند اگر توسط منبرهای خود بتوانند جلوی یک طلاق و مفاسد اخلاقی را بگیرند توانسته‌اند در بهبود جامعه قدم موثری را بردارند.

صفی‌یاری با بیان اینکه سفارش کردن به مردم به انجام نماز و زکات فراموش نشود، تصریح کرد: متاسفانه اجرای نماز صبح در جامعه به خوبی اجرا نمی‌شود.

وی با تقدیر از عملکرد خوب هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: آقای صفری در سال گذشته در موضوع زکات بسیار خوب عمل کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تنها راه علاج موضوع اقتصاد جامعه را اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد: باید به رهنمودها و فرمایشات حضرت آقا عمل کنیم.

وی موضوع روز قدس و فلسطین را مهمتر از سال‌های گذشته دانست و اعلام کرد: باید به حساسیت این روز در منبرهای دینی خود اشاره کنید و امسال با توجه به شرایط کنونی ایجاد شده توسط ترامپ باید این موضوع به مردم تفسیر شود.

صفی‌یاری دیگر موضوعات مهم جامعه را فضای مجازی اعلام کرد و افزود: باید مقام خیران مسجدساز در این ایام ارج نهاده شود.

وی در پایان تاکید کرد: با حضور یک تا چند ساعته یک مبلغ در روستا و یا مسجد نمی‌شود کار فرهنگی انجام داد و باید مبلغان حضور خود را پر رنگ‌تر کنند تا شاهد نتایج خوب و ارزنده‌ای باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد