تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 8:11
کد خبر : 79216

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در کرمانشاه برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در کرمانشاه برگزار می‌شود

 عباس سروری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهر کرمانشاه از ساعت ۱۰ صبح این روز در مسجد النبی طاق‌بستان کرمانشاه برگزار می شود.  سروری با بیان اینکه در سنوات گذشته این مراسم به صورت راهپیمایی و با حضور گسترده مردم ولایی شهر کرمانشاه برگزار می‌شد، اضافه

 عباس سروری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهر کرمانشاه از ساعت ۱۰ صبح این روز در مسجد النبی طاق‌بستان کرمانشاه برگزار می شود. 

سروری با بیان اینکه در سنوات گذشته این مراسم به صورت راهپیمایی و با حضور گسترده مردم ولایی شهر کرمانشاه برگزار می‌شد، اضافه کرد:  امسال مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهر کرمانشاه به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت محدودتری و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: سخنران مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهر کرمانشاه حجت الاسلام جلیلیان مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خواهد بود.

 وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم  سلیمانی همزمان با سالروز شهادت ایشان در روز ۱۳ دی تحت عنوان همایش بصیرتی در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار خواهد شد.

سروری ادامه داد: سخنران مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم، سردار مسگریان از همرزمان حاج قاسم خواهد بود.

وی اضافه کرد: عصر روز شهادت حاج قاسم هم ویژه برنامه‌ای در مزار شهدای شهر کرمانشاه برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام برگزار می شود.

 انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد