تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 23:57
کد خبر : 78903

کشف کالای قاچاق در زنجان ۶۰ درصد افزایش یافت

کشف کالای قاچاق در زنجان ۶۰ درصد افزایش یافت

رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی در سال جاری آغاز به کار کرده و قاچاق کالا و ارز، جرایم پولی و بانکی، جرایم حوزه بورس، جرایم مالیاتی، جرایم پولشویی، تسهیلات غیرمجاز بانکی، زمین خواری و … در اولویت رسیدگی این پلیس قرار دارد.  فرمانده انتظامی استان

رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی در سال جاری آغاز به کار کرده و قاچاق کالا و ارز، جرایم پولی و بانکی، جرایم حوزه بورس، جرایم مالیاتی، جرایم پولشویی، تسهیلات غیرمجاز بانکی، زمین خواری و … در اولویت رسیدگی این پلیس قرار دارد.

 فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه از آغاز سال تاکنون تخلفات بسیاری توسط پلیس امنیت اقتصادی کشف شده است، گفت: افزود: کشف جرایم اقتصادی و برخورد قاطع با آن از دیگر انتظارات مردمی است که پلیس امنیت اقتصادی استان حتما نسبت به آن اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی از کشف  انبار ۸۱ تن و ۳۵۰ کیلوگرم انواع دان مرغی، مکمل‌ها و نهاده‌های دامی احتکار شده خبر داد و افزود: ارزش کالاهای احتکار شده طبق نظر کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و در این باره یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

جهانبخش همچنین از کشف ۲۲۰ تن چوب قاچاق در زنجان خبر داد و اضافه کرد: ارزش تقریبی محموله کشف شده ۷ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران این محموله را در اتوبان تبریز- زنجان کشف کردند و چوبهای کشف شده به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی به کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه گذشته از سال‌جاری کشفیات کالای قاچاق در استان زنجان ۶۰ درصد و کشفیات انبار احتکار هم بیش از ۴۰ درصد افزایش دارد. 

جهانبخش افزود: بیشترین کالاهای احتکار کشف شده استان در بخش اقلام اساسی، کالاهای مصرفی، لوازم خانگی  و لوازم یدکی خودرو بوده است.

 سردار جهانبخش از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک پیرامون احتکار کالا توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد