تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 9:49
کد خبر : 78827

توقیف شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های ساحلی خوزستان/ آتش سوزی کانکس در اهواز مهار شد

توقیف شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های ساحلی خوزستان/ آتش سوزی کانکس در اهواز مهار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز یکشنبه ۷ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید. کشف محموله کالای قاچاق با تلاش دریابانان خوزستان سرهنگ یداله شرفی جانشین فرمانده مرزبانی خوزستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز یکشنبه ۷ دی ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف محموله کالای قاچاق با تلاش دریابانان خوزستان

سرهنگ یداله شرفی جانشین فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: با هدف مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی مجموعه مرزبانی استان همه تلاش خود را در مبازره با پدیده شوم قاچاق، ایجاد امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی در جنوب غرب کشور به کار گرفته است.

او با بیان اینکه دریابانان در پست‌های کنترل، آب‌های ساحلی، همه مبادی ورودی و خروجی با ایجاد گشت‌های مستمر دریایی در سطح حوزه استحفاظی به ویژه در شمال خلیج فارس به صورت شبانه روزی مشغول انجام وظیفه هستند، افزود: در این رابطه یک محموله کالای قاچاق شامل؛ ۱۵ دستگاه کولرگازی دوتیکه و ۱۲ دستگاه ماشین لباسشویی کشف و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیربط تحویل داده شد.

اطفای حریق کانکس در اهواز با تلاش آتش نشانان

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: گزارش وقوع آتش سوزی در یک کانکس واقع در منطقه کمپلوی در محدود منازل راه آهن جنب پل راهنمایی و رانندگی در ساعت ۲ و ۱۱ دقیقه بامداد امروز، ۷ دی ماه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان شعله‌های حریق کانکس را مهار کردند، اظهار داشت: علت حریق از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد