تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 7:27
کد خبر : 78656

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دورود

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دورود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،سردار حاجی محمد مهدیان نسب ،فرمانده انتظامی استان لرستان اظهار داشت: ماموران بخش انتظامی سیلاخور شهرستان دورود حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان یک دستگاه تریلی را متوقف کردند. او افزود: در بازرسی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،سردار حاجی محمد مهدیان نسب ،فرمانده انتظامی استان لرستان اظهار داشت: ماموران بخش انتظامی سیلاخور شهرستان دورود حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان یک دستگاه تریلی را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودرو مذکور ۳۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، گفت: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سردار مهدیان نسب در پایان ضمن اشاره به آسیب وارده از قاچاق کالا به اقتصاد کشور، برخورد نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و سرمایه‌های ملی را قاطع خواند و از شهروندان خواست در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت قاچاقچیان می‌توانند با تماس به موقع با ۱۱۰ پلیس را در مقابله جدی با قاچاقچیان کالا یاری نمایند. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد