تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 - 11:09
کد خبر : 78460

شیخ عیسی قاسم: شهید سلیمانی و ابومهدی مکتب زنده جهاد هستند

شیخ عیسی قاسم: شهید سلیمانی و ابومهدی مکتب زنده جهاد هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، به نقل از المیادین، شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین در اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: این دو شهید مدرسه زنده جهاد حق و صدق هستند. آن ها الهام بخش عشق به شهادت در راه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، به نقل از المیادین، شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین در اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: این دو شهید مدرسه زنده جهاد حق و صدق هستند. آن ها الهام بخش عشق به شهادت در راه خدا در نسلهای بعدی هستند و نام آنها ذکر نمی شود مگر اینکه ضرورت و عظمت جهاد و ارزش شهادت ‌و مقام شهید نیز ذکر شود.

وی در سخنرانی خود در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و ابومهدی که در شهر قم برگزار شد تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی در شاگرد خود حاج ابومهدی ایمان و جهاد را می دید و حاج ابومهدی نیز در معلم خود حاج سلیمانی الگو خود در راه خدا را می دید.

آیت الله عیسی قاسم خاطرنشان کرد: ما امروز در برابر دو مرد بزرگ قرار داریم که جهاد بینظیر و عظیم آنها، دولت طاغوت یعنی آمریکا و دست پرورده آن ها یعنی دشمن صهیونیستی را به لرزه درآورده است. آنها با جدیت و بدون سستی و خستگی با آمریکا، دشمن صهیونیستی، داعش ‌و جبهه های نفاق جنگیدند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد