تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 دی 1398 - 7:51
کد خبر : 70310

ورود ۱۵ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی

ورود ۱۵ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی

 محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به آمار ۹ ماهه اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در این مدت در مجموع در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و نیز قاچاق کالا و ارز به تعداد ۱۵ هزار و ۷۴۹ فقره پرونده

 محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به آمار ۹ ماهه اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در این مدت در مجموع در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و نیز قاچاق کالا و ارز به تعداد ۱۵ هزار و ۷۴۹ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.

وی تصریح کرد: در این رابطه به تعداد ۱۵ هزار و ۶۸۵ فقره پرونده رسیدگی و در مجموع این پرونده‌ها مبلغ ۱۱۶۵ میلیارد و ۱۳۷ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۷۴۰ ریال محکومیت صادر شد.

مدیرکل تعزیزات حکومتی آذربایجان‌غربی افزود: علاوه بر آن، از این تعداد پرونده‌ها تعداد ده هزار و ۱۲۳ فقره مربوط به بخش کالا و خدمات، تعداد ۴۹۳ فقره پرونده مربوط به بخش دارو و درمان و تعداد پنج هزار و ۸۰ فقره مربوط به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بود.

وی بیان کرد: شعب رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و خدمات استان از ۱۰ هزار و ۱۲۳ فقره پرونده در این بخش، به تعداد ۱۰ هزار و ۱۲۳ پرونده رسیدگی و متهمان را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت ۲۵۳ میلیارد و ۹۵۸ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۴۸۴ ریال جزای نقدی محکوم کردند.

اقوامی اظهار کرد: در بخش کالا و ارز  از تعداد پنج هزار و ۸۰ فقره مربوط به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز به پنج هزار و ۶۹ فقره رسیدگی کرد که نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد افزایش داشته و متخلفان را به پرداخت ۱۶۵۹ میلیارد و ۳۲۷ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۸۶ ریال جزای نقدی محکوم کردند.

وی با اشاره به اینکه در بخش بهداشت و درمان ۲۳ درصد افزایش نسبت به مشابه سال گذشته داشته، بیان کرد: همچنین در بخش بهداشت و درمان نیز از ۴۹۳ فقره پرونده وارده، به ۴۹۳ پرونده رسیدگی و متهمان را به پرداخت سه میلیارد و ۱۷۵ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۴۰۱ ریال جزای نقدی محکوم کردند.

اقوامی گفت: بیشترین تخلفات در این ۹ ماه به ترتیب عدم درج قیمت، قاچاق کالا، گرانفروشی، تقلب تعداد، کم‌فروشی، عدم ارائه فاکتور خرید  است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد