تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 21:10
کد خبر : 77782

تقدیر از ادارات نمازگزار قم

تقدیر از ادارات نمازگزار قم

مهدی ریاضی  مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: همواره فریضه نماز و حفظ شأن و جایگاه آن برای ما مهم بوده و در اداره کل نیز با وجود همکاران متدین و انقلابی، برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر با استقبال خاصی روبرو می‌شود. وی افزود: نماز یکی

مهدی ریاضی  مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم در گفت و گو با ایسنا عنوان کرد: همواره فریضه نماز و حفظ شأن و جایگاه آن برای ما مهم بوده و در اداره کل نیز با وجود همکاران متدین و انقلابی، برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر با استقبال خاصی روبرو می‌شود.
وی افزود: نماز یکی از دلایل رسیدن به آرامش است و در همین راستا علاوه بر اهمیت شرکت در نماز جماعت برای کارکنان، ترویج فرهنگ نماز در میان خانواده‌های همکاران را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم خاطراظهار کرد: همواره پروردگار را شاکریم که لطفش را شامل حالمان کرد و این اداره کل را در میان ادارات کل تعزیرات حکومتی سراسر کشور و با اعلام ستاد اقامه نماز کشور موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر کرد.
وی افزود: در ادامه راه با انگیزه بالاتر و با همت بیشتر در جهت خدمت به نماز و اسلام قدم خواهیم برداشت .
شایان ذکر است جمال انصاری، معاون وزیر دادگستری و ریاست سازمان تعزیرات حکومتی، با ارسال لوح تقدیر، از زحمات مدیرکل و همچنین دبیر شورای اقامه نماز اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم قدردانی کردند.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد