تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 دی 1399 - 14:03
کد خبر : 77750

مبارزه با اراذل و اوباش و قاچاق ، اولویت‌های کاری پلیس در ماه‌های پایانی سال

مبارزه با اراذل و اوباش و قاچاق ، اولویت‌های کاری پلیس در ماه‌های پایانی سال

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: مقابله با اراذل و اوباش و همچنین بدحجابی و بدپوششی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: مقابله با اراذل و اوباش و همچنین بدحجابی و بدپوششی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی است که به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و برای آن قرارگاه‌های جداگانه‌ای تشکیل شده است.

او بیان کرد: در راستای مقابله با بد پوششی و بدحجابی ، پلیس به صورت هوشمند با راه اندازی طرح ناظر ، اقدامات خوبی را از سال‌های قبل آغاز کرده و در آینده نیز به صورت ویژه به آن پرداخته می‌شود.

سرهنگ القاصی مهر به موضوع قاچاق کالا و ارز به ویژه قاچاق احشام اشاره کرد و افزود: قاچاق پدیده ارزنده‌ای برای مردم این استان نیست و پلیس با اقتدار نخواهد گذاشت که قاچاقچیان به اهداف خود که همان ضربه به تولید داخل است برسند.

او با بیان اینکه قرارگاه ویژه‌ای برای ورود و خروج قاچاق تشکیل شده است ، اظهار کرد: در چند ماه اخیر از خروج ۹۰۰ راس دام جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام موضوع اقدامات پلیس استان در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز اشاره کرد و ادامه داد: در مناطقی که به واسطه قرمز بودن شهر‌های استان ، ادارات و نهاد‌ها با تأخیر و تعدیل نیرو مواجه بودند، پلیس با ظرفیت ۱۰۰ درصد و در راستای تمهیدات ترافیکی فعالیت می‌کرد .

او مطرح کرد: همکاران ما در راستای تمهیدات اندیشیده شده توسط ستاد مدیریت کرونا ، با جلوگیری از ورود و خروج‌های غیر ضرور ، تلاش‌های زیادی برای کم کردن و ریشه کنی ویروس کرونا در استان انجام دادند که ثمره آن کاهش مرگ و میر و تعداد مبتلایان به این ویروس در روز‌های اخیر در استان شده است.

 القاصی مهر به کاهش چشمگیر جرم نسبت به سایر استان‌ها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: جرم کلاهبرداری به عنوان شایع‌ترین جرایم در استان وجود دارد که می‌طلبد مردم با رعایت توصیه و هشدار‌های پلیسی، مورد سوءاستفاده کلاهبرداران قرار نگیرند.

 او به اقدامات پلیس در حوزه اجتماعی نیز اشاره کرد و افزود: تجهیز کلانتری‌ها به مراکز مشاوره‌ای و راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو، موجب شده است که از ۷۰ درصد پرونده‌های ارجاع شده در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های حوزه استحفاظی ، به صلح و سازش ختم شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: امیدوارم با استفاده از ظرفیت و همکاری ائمه جمعه و جماعت ، اعضاء شورای تامین ، ریش سفیدان و معتمدان ، ادارات دولتی و غیردولتی و همه مردم گرامی استان ایلام ، بتوانیم امنیت و آرامش استان را بیش از پیش ارتقاء دهیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد