تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1399 - 5:55
کد خبر : 77077

۱۳۰۰واحد صنفی متخلف در کهگیلویه وبویراحمد پلمب شد

۱۳۰۰واحد صنفی متخلف در کهگیلویه وبویراحمد پلمب شد

روح الله باقری فرد روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت ۳۴ هزار مورد بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد برای شناسایی متخلفانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند انجام شده است. وی عنوان کرد: یکهزار و ۱۰۰ گشت مشترک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات

روح الله باقری فرد روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت ۳۴ هزار مورد بازرسی از اصناف کهگیلویه و بویراحمد برای شناسایی متخلفانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند انجام شده است.

وی عنوان کرد: یکهزار و ۱۰۰ گشت مشترک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی،صنعت معدن تجارت، فرمانداری ها، دفتر اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،فرمانداری ها و سایر متولیان در ۱۰ ماه گذشته در استان انجام شده است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت  ۷۸۳  پرونده برای اصناف متخلفی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکرده اند تشکیل شد.وی ارزش پرونده های تشکیل شده را ۶ میلیارد ریال برآوردکرد.

وی مجموع بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی استان برای سایر تخلفات مانند گران فروشی،عدم درج قیمت  از ابتدای سال جاری  تاکنون را ۶۶ هزارو ۹۱۵ مورد اعلام کرد.

باقری فرد عنوان کرد: در ۹ ماهه گذشته ۲ هزار و۹۸۳ پرونده برای تخلفات صنفی استان تشکیل شده است.وی ارزش پرونده های تشکیل شده برای بازاریان متخلف را در سال جاری ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در سال جاری همچنین  سه هزار و ۸۰۰ مورد بازرسی به منظور کشف کالاهای قاچاق در بازار استان انجام شده است.

وی عنوان کرد: در این بازرسی ها ۲۶ پرونده برای متخلفان کالاهای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و به مراجع قانونی ارجاع شد.

باقری فرد گفت:سیگار،نوشیدنی ها و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از مهمترین  کالاهای کشف شده قاچاق امسال در استان بوده است.

باقری فرد اظهار داشت: ۴۰ بازرس ویژه و ۳۰ بازرس افتخاری کار رصد بازارهای کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در استان فعالیت می کند تاکید کرد: نظارت بر این تعداد واحد صنفی با همت مضاعف و تلاش مستمر این بازرسان  امکان پذیر شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد