تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 10:35
کد خبر : 76907

انبار احتکار ۲۸ تن روغن خوراکی در خرم‌آباد کشف شد

انبار احتکار ۲۸ تن روغن خوراکی در خرم‌آباد کشف شد

حمید القاصی مهر روز سه‌شنبه به رسانه ها اعلام کرد: بر اساس گزارش اطلاعات سپاه استان و با حضور روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، یک انبار با بیش از ۲۸ تن روغن خوراکی به ارزش ۳۷۰ میلیون تومان و ۷۹۱ کارتن پودر شوینده به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان کشف و ضبط

حمید القاصی مهر روز سه‌شنبه به رسانه ها اعلام کرد: بر اساس گزارش اطلاعات سپاه استان و با حضور روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، یک انبار با بیش از ۲۸ تن روغن خوراکی به ارزش ۳۷۰ میلیون تومان و ۷۹۱ کارتن پودر شوینده به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: پس از تکمیل صورتجلسه، پرونده تخلفاتی مربوطه تشکیل و جهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

وی با تاکید بر تشدید بازرسی ها در راستای مبارزه با محتکرین و قاچاقچیان کالا و ارز گفت: این افراد در چارچوب قانون به اشد مجازات محکوم می شوند و پرونده قضایی آنها به صورت ویژه در کمترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

القاصی مهر اعلام کرد: همچنین آذرماه گذشته ۴۵ انبار احتکار اقلام مصرفی برنج، قند، کودشیمیایی، سموم کشاورزی و جو به ارزش ۱۰ میلیارد تومان با همکاری بسیج، سپاه و سربازان گمنام اطلاعات استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه کالاهای کشف شده در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان قرار گرفته است اظهار داشت: دستور حراج تمام این اقلام مصرفی صادر و تاکنون مقداری از آن با قیمت مصوب در سطح استان توزیع شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: امسال ۴۲ میلیارد تومان جریمه از متخلفان صنوف کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا  در این استان وصول شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد