تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 5:20
کد خبر : 76658

انبار احتکار کالاهای اساسی در بوکان کشف شد

انبار احتکار کالاهای اساسی در بوکان کشف شد

سرهنگ سلمان حیدری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با احتکارکنندگان کالاهای اساسی و مصرفی مردم، ماموران انتظامی بوکان موفق به شناسایی و کشف انبار احتکار در یکی از مناطق سطح شهر شدند. وی افزود: در بازرسی از این انبار، ۲۵ تن شکر (۵۰۰ کیسه ۵۰ کیلویی )،

سرهنگ سلمان حیدری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با احتکارکنندگان کالاهای اساسی و مصرفی مردم، ماموران انتظامی بوکان موفق به شناسایی و کشف انبار احتکار در یکی از مناطق سطح شهر شدند.

وی افزود: در بازرسی از این انبار، ۲۵ تن شکر (۵۰۰ کیسه ۵۰ کیلویی )، ۱۱ هزار و ۴۰۰ قوطی رب گوجه فرنگی و ۱۰ هزار بسته ماکارونی (۵۰۰ کارتن ۲۰ عددی)  کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بوکان گفت: این انبار طبق دستور قضایی پلمب و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و تحویل مقام قضایی شهرستان شد.

وی اضافه کرد: طبق نظر کارشناسان امر ارزش ریالی کالای کشف‌شده از این انبار سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ حیدری با تاکید بر برخورد قاطعانه با محتکران از شهروندان خواست تا در صورت شناسایی عاملان اخلال در نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس و یا ۱۲۴ به اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، برخی افراد سودجو در ماه های اخیر اقدام به احتکار کالا کرده اند که تاکنون دهها مورد از آنها در آذربایجان غربی کشف شده است.

بوکان از جمله شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که به دلیل نزدیکی به مرز سالانه کالاهای قاچاق فراوانی در آن کشف و ضبط می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد