تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1396 - 10:12
کد خبر : 7660

مناجات مردم قرچک به‌همراه شهید گمنام + تصاویر

مناجات مردم قرچک به‌همراه شهید گمنام + تصاویر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قرچک آنلاین ؛ مراسم احیای نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور گسترده مردم شهرستان قرچک همزمان با سراسر کشور در کنار شهید گمنام برگزار شد. مردم مومن و روزه دار شهرستان قرچک در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قرچک آنلاین ؛ مراسم احیای نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور گسترده مردم شهرستان قرچک همزمان با سراسر کشور در کنار شهید گمنام برگزار شد.

مردم مومن و روزه دار شهرستان قرچک در شب شهادت حضرت علی (ع) در جوار شهی گمنام به راز و نیاز با خدای خود پرداخته و در رسای مولای خود عزاداری کردند.

حضور پرشور نوجوانان و جوانان که مدام با اشک های خود به تابوت شهید چشم دوخته بودند، شکوه و عظمت زائد الوصفی را به مراسم احیای شب قدر در مصلی نماز جمعه قرچک بخشیده بود.

مردم موحد و مومن شهرستان قرچک در حالی که در یک دست قرآن کریم و در دست دیگر مفاتیح الجنان داشتند در اماکن مذهبی حاضر شده و تا پاسی از شب ندای الغوث الغوث و الهی العفو سردادند.

مساجد و اماکن مذهبی شاخص و آشنای شهرستان قرچک از قبیل مصلی نماز جمعه، شهدای گمنام، امامزادگان واجب التعظیم پذیرای مردم مومن و ولایتمداری و بودند که با کمال خضوع و خشوع در مقابل معبود خود به عبادت و بندگی پرداختند.

این مراسم با قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر آغاز شد و شرکت کنندگان با زمزمه اسماء ذات اقدس الهی از پیشگاه خالق بی همتا خواستند تا به برکت این شب مبارک، قلم عفو بر گناهان آنان بکشد.

بر اساس روایت‌ها و احادیث ائمه اطهار علیهم‌السلام شب نوزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با شب ضربت خوردن حضرت علی علیه‌السلام نخستین شب قدر است و اقامه نماز قضا، قرائت دعای مجیر و جوشن کبیر مهمترین اعمال این شب است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد