تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آذر 1397 - 7:01
کد خبر : 46239

بسیج، آمریکا و متحدانش را با شکست بزرگی مواجه کرد/ اگر دشمن هوس حمله کند نابودش می کنیم

بسیج، آمریکا و متحدانش را با شکست بزرگی مواجه کرد/ اگر دشمن هوس حمله کند نابودش می کنیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه در همایش تجمع ۲۵ هزار نفری فرماندهان و مدیران و بسیجیان بسیج تهران بزرگ که در مرقد امام خمینی ره برگزار شد گفت: بسیج از معجزه های امام خمینی ره است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه در همایش تجمع ۲۵ هزار نفری فرماندهان و مدیران و بسیجیان بسیج تهران بزرگ که در مرقد امام خمینی ره برگزار شد گفت: بسیج از معجزه های امام خمینی ره است. در سال ۵۸ در چنین روزهایی تفکر احیای نهادی نیرومند و الهی در ذهن امام ره خطور کرد کسی باور نمی کرد این شجره طیبه اینگونه سال ها در افتخارات جهان اسلام سیر کند.

وی با اشاره به اینکه کسی فکر نمی کرد بسیج در مقابل قدرت های بزرگ بایستد افزود: وقتی قدرت های بزرگ خواستند انقلاب اسلامی را نابود کند و بگوید کسی در برابر ما توان ایستادگی ندارد اما امام ره با کمک بسیج نظریه شوم دشمن که در این چهل سال اندیشیدند را باطل کرد. ان ها می خواستند نور خدا را خاموش کنند اما ما نور ان ها را خاموش کردیم.

جانشین فرمانده سپاه عنوان داشت: جنس بسیج از نور است. هر جا نور باشد تاریکی نخواهد بود. دشمن در محاصراتش عبور را ممکن نمی تواند. دشمن هیچ گاه فکر نمی کرد ما بتوانیم در برابر انها بایستیم و در برابر ان ها قد علم کنیم اما بسیج به تمام اهداف خود رسید و از محاصرات دشمن بیرون امد.

سردار سلامی گفت: دشمن خواست حجاب دختران را بگیرد و جوانان را منحرف کند اما بسیج جسمش و روحش تسلیم دشمنان نشد و در برابر انها مقاومت کرد. بسیج، امریکا و متحدانش را با شکست های بزرگی مواجه کرد و سیلی محکمی از بسیجیان خورده است. حزب الله لبنان با دشنان جنگید و توطئه های دشمن را خاموش کرد و در مقابل سیاست امریکا و رژیم ال سعود ایستاد. امروز شما ابزارهای دشمن را از کار انداخته اید. اگر امروز دشمن از گزینه نظامی استفاده نمی کند بخاطر بسیج است بسیجی که رمز جاودانگی و قدرت هستند و مشق قدرت را به همه عالم آموختید.

وی تصریح کرد: آرمان های بسیج در حال تحقق یافتن است و تنها راه سعادت ما جهاد است. دشمن نیازمند شکست های بیشتر و ما نیازمند پیروزی های بیشتر هستیم.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز دشمن اقتصاد را هدف قرار داده است گفت: ما انقدر قدرت داریم که اگر دشمن هوس حمله کند او را تعقیب کنیم و نابود سازیم. ما به قوت بسیج در نبرد اقتصادی هم پیروزیم. ما برای رفع محرومیت ها می جنگید تا دشمن را مایوس کنیم زیرا اقتدار جز ذات ماست. بسیجیان نمایندگان با شرافت هستند که در هر خطری حاضر هستند. بسیج در زلزله سیل اتش سوزی و هر حادثه طبیعی همیشه حضور دارد و کمک رسان مردم و رهبر هستند. هر ملتی که از نور ولایت بهره مند باشد عزیز است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد