تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1396 - 6:06
کد خبر : 10511

ترویج فرهنگ نماز مهمترین برنامه فرهنگی و اجتماعی است

ترویج فرهنگ نماز مهمترین برنامه فرهنگی و اجتماعی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از نبض نی ریز؛ جلسه ستاد اقامه نمازنی ریز با حضور حجت الاسلام سید جواد فقیه امام جمعه موقت، راهوار معاون فرماندار،حجت‌الاسلام فخر الدین میرزایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از نبض نی ریز؛ جلسه ستاد اقامه نمازنی ریز با حضور حجت الاسلام سید جواد فقیه امام جمعه موقت، راهوار معاون فرماندار،حجت‌الاسلام فخر الدین میرزایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز با هدف بررسی موانع ومشکلات وارائه راهکارجهت انجام هرچه بهتر این فریضه دردفتر امام جمعه این شهر برگزارشد.

حجت‌الاسلام فخر الدین میرزایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریزدر این جلسه گفت: نمازیک ارتباط شخصی فرد با خداوند متعال است که با برگزاری آن به صورت جماعت می توان تفکرات فردی را به تفکرات جمعی تبدیل و از آن بهره جست و دراین راستا هرچه قدر مساجد ونمازخانه ما زیباتر، تمیزتر و معطر باشد به همان اندازه اشتیاق مردم به نماز نیز بیشترخواهد بود.

وی با تشکر از مسوولینی که درراستای ترویج فرهنگ نماز تلاش می‌کنند وبا اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت و جایگاه نماز تصریح کرد: نماز و ترویج فرهنگ آن یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود که بایستی در این راستا برنامه ای دقیق و مستمرداشته باشیم.

میرزایی افزود:ب حمدالله با پیگیریهای انجام شده بیشترادارات ونهادهای شهرستان دارای نمازجماعت هستند.

سپس حجت‌الاسلام سید جواد فقیه امام جمعه موقت نی ریزگفت:جلسات نبایددر وقت نماز برگزارشود. نماز بر همه چیز مقدم است ودر جلسه هم که هستیم وقت نماز باید این فریضه انجام شود، ضایع کردن نمازکارخطرناکی است و عنوان کرد شهید رجایی می فرماید؛ به کاربگویید وقت نمازاست.

شایان ذکر است: در ابتدای این جلسه رضا مسعودی رئیس ستاد اقامه نمازگزارشی از برنامه های ستاد ونحوه اقامه نمازدر ادارات ودستگاههای شهرستان رابیان کرد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد