تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 11:39
کد خبر : 76141

کشف ۲۴۸ میلیارد کالای قاچاق در فارس

کشف ۲۴۸ میلیارد کالای قاچاق در فارس

سردار رهام بخش حبیبی یکشنبه ۳۰ آذر به خبرنگاران گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده با همکاری سایر عوامل انتظامی، طی ۷۲ ساعت گذشته موفق شدند ۶۹خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند. او افزود: در بازرسی مأموران انتظامی از این خودروها، مقادیر

سردار رهام بخش حبیبی یکشنبه ۳۰ آذر به خبرنگاران گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده با همکاری سایر عوامل انتظامی، طی ۷۲ ساعت گذشته موفق شدند ۶۹خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

او افزود: در بازرسی مأموران انتظامی از این خودروها، مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق و فاقد مدارک قانونی شامل پوشاک، پارچه، تجهیزات الکترونیکی، لوازم یدکی و سایر اقلام کشف شده است.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق بنا به نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۴۸ میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: در این رابطه ۳۳ فقره پرونده تشکیل و ۸۴ متهم نیز دستگیر شدند.

حبیبی با اشاره به اینکه در این راستا ۱۱ فقره پرونده قاچاق کالا با ارزش بالای ۵۰۰ میلیون تومان تشکیل شده است، گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال “جهش تولید” نامگذاری شده، مبارزه بی امان با کالای قاچاق یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان فارس است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد