تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 9:51
کد خبر : 75633

گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی و المهندس در پارلمان عراق

گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی و المهندس در پارلمان عراق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، این مراسم ظهر امروز با حضور شماری از شخصیت های سیاسی نظیر هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح و سید عمار الحکیم رئیس جریان حکمت ملی عراق و شمار دیگری از شخصیت های و نظامی و مسئولان و نیروهای سازمان «الحشد الشعبی» و امنیتی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، این مراسم ظهر امروز با حضور شماری از شخصیت های سیاسی نظیر هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح و سید عمار الحکیم رئیس جریان حکمت ملی عراق و شمار دیگری از شخصیت های و نظامی و مسئولان و نیروهای سازمان «الحشد الشعبی» و امنیتی عراق در ساختمان پارلمان این کشور هم اکنون در حال برگزاری است.

سالن پارلمان عراق به این مناسب به تصاویر بزرگ فرماندهان شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی الهندس و پرچم های سازمان الحشد الشعبی مزین شده است.

در ابتدای مراسم آیاتی از کلام الله مجید قرائت شد و سپس اشعاری در ستایش و منقبت فرماندهان شهید خوانده شد.

شرکت کنندگان در ادامه مراسم به احترام فرماندهان شهید از جا برخاستند و سپس گروه برگزاری مراسم دسته گل یادبودی را به صورت نمادین در کنار تصاویر فرماندهان شهید قرار داد. 

در ادامه مراسم نیز نماآهنگی از صحنه های مجاهدات های فرماندهان عملیات پیروزی بر گروه تروریستی داعش و مراسم تشییع پیکر ایشان و جلسه سال گذشته پارلمان در تصویب مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از عراق پخش شد.

این گزارش ادامه دارد ….

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد