تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 - 8:25
کد خبر : 70007

جابجایی جایگاه «خادم» و «خائن» در کشور‌های عراق و لبنان توطئه استکبار جهانی است

جابجایی جایگاه «خادم» و «خائن» در کشور‌های عراق و لبنان توطئه استکبار جهانی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی شجاعی، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه روز گذشته، ۲۹ آذرماه سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کرمانشاه بود. شجاعی در این سخنرانی گفت: روز دانشجو (۱۶ آذر) روز مبارزه با استکبارگران و مقابله

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی شجاعی، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه روز گذشته، ۲۹ آذرماه سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کرمانشاه بود.
شجاعی در این سخنرانی گفت: روز دانشجو (۱۶ آذر) روز مبارزه با استکبارگران و مقابله با اشخاصی است که به دنبال تبدیل این روز به یک روز ضدانقلابی هستند.
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه افزود: وحدت حوزه و دانشگاه امری مورد تاکید است راهی برای اجرای فرامین امام راحل مبنی بر مقابله با عوامل نفوذی غرب در دانشگاه‌ها است.
وی ابراز کرد: جزئیات طرح شش مرحله‌ای امریکا برای ایجاد جنگ داخلی در ایران معروف به طرح جیم هانسون که با حضور به موقع جوانان بسیجی و نیرو‌های مسلح ناکام ماند افشاگری شود.
شجاعی ادامه داد: بیانیه گام دوم توسط مسئولان اجرایی شود و باید اعتقاد داشت که این بیانیه راه حل تمام مشکلات کشور است. علاوه بر آن باید به جوانان و شنیدن راهکار‌های آنان برای حل مسائل کشور بها داد.
وی با اعلام برنامه‌های اجراشده توسط سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در زمینه‌های فرهنگی؛ اقتصاد، بصیرتی (به خصوص اردو‌های جهادی)، یادآور شد: جابجا کردن جایگاه «خادم» و «خائن» در کشور‌های عراق و لبنان توطئه استکبار جهانی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد