تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1399 - 14:20
کد خبر : 75395

«جهش تولید» به سبک زنبورداران سربیشه | تولید سالانه بیش از۱۰ هزار کیلو عسل

«جهش تولید» به سبک زنبورداران سربیشه | تولید سالانه بیش از۱۰ هزار کیلو عسل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سربیشه، مریم جوادی‌بایگی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زنبور عسل علاوه بر خاصیت‌های بی‌نظیری که در درمان بیماری‌ها داشته، هزینه کمی هم برای نگهداری دارد که این موضوع موجب شده بسیاری از افراد جویای کار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سربیشه، مریم جوادی‌بایگی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زنبور عسل علاوه بر خاصیت‌های بی‌نظیری که در درمان بیماری‌ها داشته، هزینه کمی هم برای نگهداری دارد که این موضوع موجب شده بسیاری از افراد جویای کار بتوانند با پرورش زنبور عسل و فروش عسل تولیدی خود با کمترین هزینه، سود خوبی به دست آورند.

وی افزود: با توجه به سطح وسیع گیاهان دارویی، شهرستان سربیشه دارای ۳۴ نفر پرورش‌دهنده زنبور عسل با دو هزار و ۱۳۴ کلنی‌ می‌باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه اضافه کرد: از این تعداد کلنی سالیانه ۱۰ هزار و ۱۹۲ کیلوگرم عسل و ۱۱ هزار و ۴۳۰ گرم ژل رویال و همچنین ۲۱۶ کیلوگرم گرده‌ تولید می‌شود.

جوادی‌بایگی عنوان داشت: صنعت زنبورداری با ارزش افزوده بسیار و تولید محصولاتی چون ژل رویال و زهر زنبور یکی از ظرفیت‌های اقتصاد مقاومتی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد